مراسم 13 آبان باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود
کد خبر: 4096718
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

مراسم 13 آبان باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود

امام‌ جمعه شهرستان زابل با اشاره به اهمیت بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان، از همه مسئولان برگزاری این مراسم و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواست تا علاوه بر شرکت حداکثری، این مراسم را با شکوه تمام در منطقه برگزار کنند.

جلسه شورای هماهنگی تبلیغات زابلبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی امام‌جمعه شهرستان زابل امروز 12 آبان، در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در راستای گرامیداشت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با اسکتبار جهانی در مصلای المهدی(عج) زابل و با حضور اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به جهاد تبیین، گفت: وظیفه ما در جهاد تبیین این است که تا می‌توانیم باید چهره خبیث آمریکا را رسوا کنیم و راهپیمایی 13 آبان فرصت بسیار خوبی بدین منظور محسوب می‌شود.

امام‌جمعه زابل با اشاره به اغتشاشات اخیری که در کشور رخ داده و با بیان این مطلب که دشمن در جنگ‌های نیابتی و ترکیبی، اتاق فکر و فرماندهی دارد، گفت: در این مورد، همه به این نقطه رسیدند که اتاق اصلی فرماندهی، آمریکای جنایتکار بود و چیزی قریب به یک میلیارد دلار، سایرین و سازمان سیا، برای ضربه زدن به ایران اسلامی هزینه کردند.

حجت‌الاسلام عزیزی ادامه داد: آمریکا با هدف ضربه زدن به کشور، شبکه‌های خبری و سیستم‌های اینترنتی بسیار قوی را فعال کرد و در این میان، فقط ۵۳ میلیون دلار هزینه اینترنت کرده است.

وی با بیان اینکه در طول مدت اغتشاشات، 60 نفر از نیروهای امنیتی و بسیجی به شهادت رسیدند، تصریح کرد: تمام این جنایات، یک مجرم دارد که آن هم آمریکاست.

امام‌جمعه زابل ضمن تاکید بر هرچه باشکوه برگزار شدن راهپیمایی 13 آبان، خواستار شرکت حداکثری همه اقشار، در این رویداد ضد استکباری شد.

انتهای پیام
captcha