استاندار البرز: از این پس با اغتشاشگران برخورد جدی می‌شود
کد خبر: 4096870
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

استاندار البرز: از این پس با اغتشاشگران برخورد جدی می‌شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: صبر نیروهای فراجای استان البرز حدی دارد و از این پس برخورد قاطعی با اغتشاشگران صورت می‌گیرد.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز گفت: در پی برگزاری مراسم چهلمین روز فوت یک تن در حوادث اخیر که نیروهای انتظامی نیز برای برقراری نظم و امنیت خانواده‌ها مستقر شده بودند، عده‌ای اراذل و اوباش نسبت به ایجاد ناامنی و اغتشاش اقدام کردند.

وی افزود: این اغتشاشگران به‌صورت سازماندهی شده و با استفاده از چاقو، قمه و... و ایجاد رعب و وحشت و حتی به شهادت رساندن یک بسیجی اقدام کردند.

عبداللهی گفت: بلافاصله نیروهای انتظامی و امنیتی و بسیجی در محل حضور یافتند و با دستگیری اراذل و اوباش و سرکردگان این اغتشاش، نظم را برقرار کردند.

این مسئول با بیان اینکه از این پس نیروهای فراجای استان با اغتشاشگران و برهم‌زنندگان نظم جامعه برخورد جدی خواهند داشت، افزود: دیگر گذشتی در کار نخواهد بود و خاطیان و اراذل و اوباش با برخورد قانونی مواجه می‌شوند.

عبداللهی گفت: جا دارد از مردم شریف و گرانقدر که به‌واسطه اقدام اغتشاشگران، ساعتی در ترافیک آزادراه تهران ـ قزوین ماندند، عذرخواهی کنم.

انتهای پیام
captcha