برخی سازمان‌ها و ادارات محل ایجاد نارضایتی شده‌اند
کد خبر: 4096873
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

برخی سازمان‌ها و ادارات محل ایجاد نارضایتی شده‌اند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه برخی سازمان‌ها و ادارات محل ایجاد نارضایتی شده‌اند و برخی افراد کارشان بداخلاقی است، گفت: با نظرسنجی از مردم، افرادی که با بداخلاقی و تاخیر در انجام کار مردم به‌دنبال نارضایتی هستند، شناسایی شوند.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، امروز، ۱۳ آبان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در بیانی از امام زمان(عج) آمده است مردمی که می‌گویند ایمان آوردیم مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه نابینایی و گمراهی دو چیز است به طوری‌که برخی‌ها در ابتدا نابینا به دنیا آمده اما زندگی برای کسی که بینا بوده و بعد نابینا می‌شود، سخت‌تر است، گفت: راهنمایی افراد گمراه آسان‌تر از کسانی است هدایت شده و بعد گمراه شده‌اند چراکه در کارنامه آنان اعمال صالح است اما چرخه روزگار او را به سراشیبی سقوط کشانده است.

شاهرخی با بیان اینکه کسانی که در کارنامه اعمال حضور در نماز جمعه دارند و اهل انفاق، احترام، صله‌ارحام و بصیرت هستند باید هوشیار باشند و غفلت نکنند، اضافه کرد: بدانیم در این موقعیت چه وظیفه‌ای داریم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه کسی که درون خود را از آلودگی‌ها پاک کرد به سعادت می‌رسد و کسی که درونش از رذائل پر شد، دچار خسران است، گفت: رستگاری از آن کسی است که خود را از آلودگی‌ها پاک و درون خود را مملو از صفات پسندیده قرار دهد.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به مناسبت‌های هفته جاری به رحلت حضرت معصومه(س) اشاره کرد و افزود: به برکت وجود کریمه اهل‌‌بیت(ع) حوزه علمیه شکل گرفت و دانشمندان فراوانی در شاخه‌های مختلف معارف اسلامی تربیت و مجاهدانی تربیت شدند که امروز محور مقاومت را شکل داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هجرت حضرت معصومه(س) مملو از آثار و برکات برای ایران و جهان اسلام است، اضافه کرد: مردم در برنامه‌های خادمین حرم حضرت معصومه(ع) در لرستان شرکت کنند.

شاهرخی شعار ۱۳ آبان را ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی دانست و با بیان اینکه مبارزه با استکبار جهانی پایه شرعی، علمی و خردمندانه دارد، ادامه داد: استکبار به‌دنبال این است که ثروت‌های کشور را به نفع خود مصادره کند نمونه آن مصادره منابع کشور ایران اسلامی از سال ۱۳۳۲ تا سال ۱۳۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی، به مدت ۲۵ سال است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در دوران پهلوی، آمریکا پشت صحنه غارت منابع کشور و کشتار مردم ایران بود، خاطرنشان کرد: جنایات هر جا بحث مقابله با انقلاب اسلامی ایران است، آمریکا از آن حمایت می‌کند.

خطیب نمازجمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه استکبار جهانی به‌دنبال نابودی ایران اسلامی است، افزود: نسل جوان بداند که نمی‌شود با دولتی که به‌دنبال نابودی ایران اسلامی است سر یک میز نشست و دست دوستی داد چراکه آمریکا دستکش مخملی دارد و پنجه چدنی خود را برای نابودی ایران، زیر آن پنهان کرده است.

وی با بیان اینکه در شرابط کنونی گویا در بهمن ۵۷ و در شب‌های عملیات دوران دفاع مقدس هستیم، اضافه کرد: برای جلوگیری از سیل آفت‌‌ها و امواج فتنه‌ها به سلاح ایمان و صبر مسلح شویم.

شاهرخی با بیان اینکه دانشگاه محل تضارب آرا و دیدگاه‌های مختلف است و کسی با ان مخالفت ندارد اما اینکه کسی درون یا بیرون دانشگاه اموال عمومی را تخریب و الفاظ رکیک با روحیه علمی و اخلاقی دانشگاه سازگاری ندارد، ادامه داد: نخبگان دانشگاهی با راهنمایی و ارشاد مانع این اتفاقات شوند.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه کسانی که دانشگاه را برای بلوا می‌خواهند بدانند که این کار با روحیه دانشگاه سازگاری ندارد، گفت: دانشگاه نردبان پیشرفت کشور است و توهین به ارزش‌های اسلامی را تحمل نخواهند کرد و اگر کسی بخواهد به پوشش بانوان ما تعرض کند، دستش قطع خواهد شد.

شاهرخی با اشاره به اینکه استکبار زن را برای استفاده ابزاری می‌خواهد و پشت شعار «زن، زندگی و آزادی»، برنامه‌های غلط فرهنگ غرب و داعشی‌هایی هستند که هر جا وارد شدند به‌دنبال بانوان و دختران رفتند و شرافت آنان را به تاراج بردند، افزود: اغتشاشات و آشوب مقدمه عملیات‌های تروریستی و از بین بردن امنیت ملی است.

وی با بیان اینکه اسلام دین رحمت است اما ترحم به کسانی که به مردم بی‌گناه و ارزش‌ها حمله می‌کنند، ظلم بزرگی است، گفت: با آشوبگرانی که جنایت آنان مشخص است به طور قاطع برخورد شود.

شاهرخی با بیان اینکه برخی سازمان‌ها و ادارات محل ایجاد نارضایتی شده‌اند و برخی افراد کارشان بداخلاقی است، گفت: با نظرسنجی از مردم، افرادی که با بداخلاقی و تاخیر در انجام کار مردم به‌دنبال نارضایتی هستند، شناسایی شوند.

خبرنگار _ امین زینی وند 

انتهای پیام
captcha