تضعیف نیروهای نظامی و امنیتی خیانت به نظام است
کد خبر: 4096918
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
امام‌ جمعه زابل:

تضعیف نیروهای نظامی و امنیتی خیانت به نظام است

امام جمعه زابل ضمن محکوم کردن تعرضات و حمله ارازل و اوباش به مأموران انتظامی، بسیجیان و نیروهای امنیتی و به شهادت رساندن این نیروهای خدوم، گفت: همه بدانند تضعیف نیروهای امنیتی خیانت به آرمان‌های امام و انقلاب است.

حجت‌الاسلام عزیزی امام‌جمعه زابلبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی، امام‌ جمعه زابل، امروز، 13 آبان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در مصلی المهدی(عج) برگزار شد، بیان کرد: اسلام دین شفقت و رحمت است، اما همین اسلام به پیامبرش می‌فرماید که اگر کسانی از حد گذشتند و قصد سوء‌استفاده داشتند، باید با آنها برخورد کند.

امام‌ جمعه زابل ضمن تأکید بر برخورد قاطع با مخلان امنیت، خطاب به مردم، گفت: هیچ‌گونه حراسی به دلتان راه ندهید، چراکه شما در قله عزت و افتخار هستید و باید اقتدارتان را حفظ کنید، استکبارجهانی با صرف میلیون‌ها و میلیاردها دلار سعی داشته و دارد تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد کند، ولی اکنون شما چه مشاهده می‌کنید؟ آیا توانسته خللی در امنیت ما وارد کند؟ قطعاً که نتوانسته و نخواهد توانست که این کار را انجام دهد.

عزیزی با بیان اینکه آیا اجیر کردن عده‌ای از ارازل و اوباش خودفروخته، و به آتش کشیدن سطل‌های زباله و این‌گونه کارها، زورآزمایی با نظام است؟، تصریح کرد: استکبار باید بداند که زورآزمایی با نظام جمهوری اسلامی ایران که صدها هزار شهید داده و استوار و پابرجا ایستاده با اجیر کردن ارازل و اوباش نتیجه نخواهد داد. این نظام مقدس در حال حرکتی بالنده و به سمت جلو است.

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر و حوادث تروریستی که در کشور رخ داد، افزود: دشمن، از تمام امکاناتش علیه ایران استفاده می‌کند تا ناامنی را در کشور به‌وجود بیاورد، ولی بحمدلله مرتباً شکست می‌خورد، این درحالی است که اگر هر کشور دیگری می‌بود کلا درگیر جنگ داخلی و آشوب و ناامنی می‌شد، اما به برکت نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و چشم‌های بیدار، هیچ وقت امنیت کشورمان خدشه‌دار نشده و نخواهد شد.

خطیب نمازجمعه زابل با بیان اینکه باید قدر حافظان امنیت را بدانیم، با اشاره به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی که در آن، یک زن با لگد مأمور نیروی انتظامی را می‌زند، گفت: اگر این مأمور با وقار چیزی نمی‌گوید به این دلیل است که می‌داند فریب‌ خورده‌ای، شایسته نیست که با حافظان امنیت و ناموس، این‌گونه رفتار شود.

عزیزی افزود: ما امروز در جنگ احزاب و جنگ ترکیبی هستیم و سال‌هاست که رسانه‌های غربی به سردمداری رسانه‌های آمریکایی، در جهت برهم زدن امنیت و آرامش ملت ما هستند، اما به یاری خداوند نتوانسته‌اند کاری بکنند.

وی با اشاره به درگیری‌ها و اغتشاشات اخیر در زاهدان، خطاب به برخی افراد تصمیم‌گیر، گفت: در حادثه اغتشاشاتی که در زاهدان ایجاد شد و منجر به درگیری افراد با مأموران پاسگاه شد، چه توجیهی دارد که فرمانده ارشد نظامی را برکنار کنید، آیا عقلانی است؟ آیا این‌گونه تصمیمات ضعیف شایسته نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران است.

امام‌ جمعه زابل ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی ترور امام‌ جماعت مسجد مولای متقیان(ع) زاهدان که شب گذشته اتفاق افتاد، بیان کرد: شهادت یک فضیلت است که زیبنده شهید سجاد شهرکی، این طلبه بزرگوار شد، اما باید به این اتفاقات، به‌صورت ویژه توجه کرد و اجازه حرکات کور و مزبوحانه را به افراد تروریست از خدا بی‌خبر نداد.

عزیزی ادامه داد: همه بدانند که تضعیف نیروهای امنیتی خوابی است که تعبیری ندارد، ما خودمان را مدیون همه نیروهایی می‌دانیم که جانشان را برای ایجاد امنیت در ایران اسلامی در کف دست گرفته و حافظان امنیت هستند.

وی اضافه کرد: تضعیف نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی خیانت به آرمان‌های امام و رهبری و حرام شرعی است و تقویت آنها واجب، و وظیفه همه ما است.

انتهای پیام
captcha