آغاز ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی در لرستان
کد خبر: 4098288
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

آغاز ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی در لرستان

دبیر قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی لرستان از آغاز ثبت‌نام بیست‌وهفتمین جشنواره قرآن کریم این دانشگاه همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در این مسابقات ۱۰ آذرماه سال جاری اعلام شده است.

بیست‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامیزهرا حسنوند، دبیر قرآن و عترت دانشگاه‌ آزاد اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام بیست‌وهفتمین جشنواره قرآن کریم این دانشگاه همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: این جشنواره در سه بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیست‌وهفتمین جشنواره قرآن کریم دانشگاه‌های آزاد اسلامی لرستان در ۲۲ رشته از جمله قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، آشنایی با معارف نهج‌البلاغه، پرسمان معارفی، تدبر در قرآن و مناجات‌خوانی برگزار می‌شود، ادامه داد: اطلاع‌رسانی شرکت در این جشنواره، قویتر از سال گذشته انجام شده است، به‌طوری‌ که تاکنون فقط در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد ۷۰۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

حسنوند با بیان اینکه ثبت‌نام در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی توسط کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها انجام می‌شود، گفت: تاریخ برگزاری آزمون کتبی این مسابقات به‌طور همزمان در سراسر کشور ۲۲ آذرماه خواهد بود.

دبیر قرآن و عترت دانشگاه‌ آزاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در این مسابقات ۱۰ آذرماه سال جاری اعلام شده است، افزود: سال گذشته یک هزار و 200 نفر در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی لرستان شرکت کردند و امسال با توجه به برگزاری حضوری این مسابقات پیش‌بینی می‌شود افراد بیشتری شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha