احکام هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان بانه اعطا شد
کد خبر: 4098297
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

احکام هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان بانه اعطا شد

احکام هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی بانه در راستای آغاز فعالیت مستمر این هیئت و هدایت قرآنی جوانان با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان امروز، 18 آبان‌ماه اعطا شد.

نشست اعطای احکام هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عارف رازیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه امروز، 18 آبان‌ماه در نشست اعطای احکام هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی این شهرستان به اوضاع کنونی جامعه پرداخت و گفت: ایجاد بستر مناسب برای گفتگو و روشنگری نسل هوشیار امروز رسالت خطیر نهادهای فرهنگی دینی به ویژه آموزش‌و‌پرورش است که نباید از این غافل بود.

وی تبیین شخصیت شهید دانش آموز حسین فهمیده را برای کودکان، نوجوانان و جوانان لازم دانست و افزود: معرفی الگوها و انتقال پیام و رسالت این اسوه‌های فرهیخته در این برهه، مهم و حیاتی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه ضمن ابراز انزجار از کسانی که زور و زرشان را برای ضربه زدن به پیکره نظام جمهوری اسلامی به کار می‌برند، اظهار کرد: اینان که مدعی حقوق بشر هستند چگونه می توانند اینگونه لجام گسیخته برای ریختن خون اطفال بیگناه و جوانان غیور ایرانی برنامه‌ریزی کنند.

وی در ادامه افزود: به راستی این طرز تفکر و این نوع برخورد جز بغض و غرض ریشه‌دار، نشانه چه چیزی می تواند باشد و چقدر تأسف برانگیز است که برخی از نوجوانان ناآگاه، جوانان هیجان‌زده و بانوان سطحی‌نگر در دام دشمنان افتاده و زمینه‌ساز تجمعات نابخردانه و بی نظمی و نا هنجاری می شوند.

حجت‌الاسلام رازیانی ضمن اعطای احکام به بانوان هیئت اندیشه ورز قرآنی یادآور شد: باید مربیان مؤسسات قرآنی، مدیران مدارس با ذکاوت مضاعف، با نگاه دقیق و موشکافانه و البته لسان لین در توجیه نوجوانان و جوانان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

انتهای پیام
captcha