ضرورت الگوسازی قهرمانان واقعی در جامعه
کد خبر: 4098996
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
امام جمعه ایلام بیان کرد:

ضرورت الگوسازی قهرمانان واقعی در جامعه

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با بیان اینکه باید برای الگوسازی قهرمانان واقعی تلاش کنیم، گفت: باید نسبت به تهدیدات فرهنگی خود را مسئول بدانیم و فرهنگ‌سازان باید در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهند.

فرهنگ‌سازان برای مصونیت در برابر تهدیدات فرهنگی تلاش بیشتری کنند/ارسالی/به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عصر امروز، ۲۱ آبان‌ماه در گردهمایی هیئت رئیسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام که در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر اینکه باید خود را نسبت به تهدیدات فرهنگی مسئول بدانیم، اظهار کرد: فرهنگ‌سازان باید در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهند.

امام جمعه ایلام با تأکید بر اینکه برای الگوسازی قهرمانان واقعی باید تلاش کنیم، ادامه داد: استان ایلام در رتبه اول شورای فرهنگ عمومی و جهاد تبیین در کشور قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام‌ کریمی‌تبار با بیان اینکه باید میدان کار در اختیار افرادی باشد که از جان و دل در حوادث اخیر برای نظام مایه گذاشتند، گفت: باید الگوهایمان در این جهاد تبیین به نسل جوانان معرفی شوند؛ حرکت خوبی در جهاد تبیین از استان آغاز شد که نیاز است تداوم داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ اسلام با فطرت انسان صحبت می‌کند و در تمام دنیا طرفدار دارد، اظهار کرد: نیاز است برای تأثیرگذاری اسلام، بیشتر تلاش کنیم.

امام جمعه ایلام از تلاش‌های شورای تأمین، رسانه‌ها، آموزش و پرورش و دانشگاه برای مدیریت کردن حوادث اخیر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha