مسئولان وظیفه خود را درست انجام دهند، دشمن جرأت نفوذ ندارد
کد خبر: 4099289
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولان وظیفه خود را درست انجام دهند، دشمن جرأت نفوذ ندارد

نماینده ولی فقیه در مازندران به نارضایتی مردم از ناکارآمدی برخی مدیران اشاره کرد و گفت: اگر مسئولان وظیفه خود را درست انجام دهند، کشور آباد می‌شود و دشمن جرأت نفوذ نخواهد داشت.

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، 22 آبان در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مازندران، ضمن ابراز گلایه‌مندی از عدم حضور اعضای این شورا، بر لزوم جدی برشمردن شورای فرهنگ عمومی تأکید کرد و گفت: باید حس و انگیزه کار پیدا کنیم و حوزه فرهنگ را جدی بگیریم.

وی با اشاره به سخن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه ما ملت امام حسینیم، افزود: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای ضربه زدن با ایران اسلامی پای کار هستند.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به شکوه و عظمت راهپیمایی 13 آبان، تصریح کرد: با دست خالی و بدون در اختیار داشتن فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مردم مؤمن و ولایتمدار در این راهپیمایی خوش درخشیدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به هوشیاری و بیداری مردم برای جداکردن صف خود از آشوبگران، خاطرنشان کرد: این اغتشاشات دست و پا زدن‌های کوتاه‌مدت است و مردم دنبال فطرت خود می‌روند و هرگز در صف اغتشاشگران قرار نمی‌گیرند.

وی بیان کرد: باید باور داشته باشیم در نهایت پیروز این میدان ما هستیم، البته نباید دشمن را دست کم گرفت و از او غافل شد، اما مردم ما همواره از باور به انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

آیت‌الله محمدی لائینی به نارضایتی مردم از ناکارآمدی برخی مدیران اشاره کرد و ادامه داد: مشکل بعضاً از دشمنان نیست و از دوستان سرچشمه می‌گیرد. اگر مسئولان وظیفه خود را درست انجام دهند، کشور آباد می‌شود و دشمن جرأت نفوذ نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: در برهه‌هایی از تاریخ شاهد انحراف مدیران بودیم که دشمن بهترین بهره را از آن شرایط برد؛ قطعاً بدانید که دشمن شکست خواهد خورد و ملت ما پیروز همیشگی جنگ نابرابر خواهد بود.

در ادامه این نشست روح‌الله سلگی، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری مازندران، اظهار کرد: طیف خاکستری نه خبرگزاری‌های داخلی و نه صدا و سیمای ملی را مشاهده می‌کنند، چرا که اینترنشنال نقش خود را برای طیف معترضین ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه ما هر برنامه‌ای که برای نسل نوجوان و جوان داریم، پیش فرض ما باید این باشد که میدان را به سمت روش‌های سنتی اطلاع‌رسانی سوق دهیم، مسیری که اینترنشنال و بی بی سی از آن عاجز هستند، گفت: چهره به چهره باید به دانش‌آموز و دانشجو متصل شویم.

سلگی با بیان اینکه متأسفانه در فضای مجازی به استقلال نرسیدیم، افزود: در گذشته تا به امروز با مجاهدت‌های علما و روحانیون به استقلال سرزمینی رسیدیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری مازندران تأکید کرد: انگلیس را از مرزها بیرون کرده‌ایم، اما از پنجره خانه‌ها وارد جمع خانواده‌ها شده است که باید برای این حوزه اندیشه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha