پیگیری راه دسترسی روستا تا بررسی مشکلات آب، برق و گاز
کد خبر: 4099358
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۵
در سفر استاندار قم به روستای نیزار انجام شد

پیگیری راه دسترسی روستا تا بررسی مشکلات آب، برق و گاز

استاندار قم در سفر به روستای نیزار بخش سلفچگان و در جلسه‌ای موضوعات این روستا را پیگیری کرد.

سفر استاندار قم به روستای نیزاربه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم در سفر به روستای نیزار بخش سلفچگان که یکشنبه، ۲۲ آبان‌ماه انجام شد، پس از گفت‌وگو و مشورت با رئیس شورای روستا، طی تماس تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی استان قم پیگیر مشکل راه دسترسی روستا شد.

وی در این سفر نسبت به طرح هادی روستای نیزار کسب اطلاع کرد و گفت: وظیفه بررسی و برآورد هزینه اجرای راه دسترسی روستای نیزار با اداره‌کل راهداری است و این اداره موظف است ظرف مدت 10 روز آینده طرح تکمیلی را ارائه دهد.

استاندار قم خطاب به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم بیان کرد: اگر در روستاهای اطراف این محدوده نیز مشکلی در حوزه ایمن‌سازی راه‌ها وجود دارد، نسبت به گاردریل کشی اقدام کنید.

وی در پایان این جلسه که به موضوع اصلاح بافت قدیم و جدید روستای نیزار نیز پرداخت و درخصوص مشکلات آب، برق و گاز روستا و زیرساخت‌های لازم بحث و گفت‌وگو کرد.

یادآور می‌شود، راه دسترسی به روستا صرفا از طریق جاده قدیم بوده که علاوه بر عدم ایمنی، سبب طولانی شدن مسافت می‌شود که در تماس تلفنی استاندار قم با مدیرکل راه و شهرسازی دو راه‌کار پیشنهاد شد؛ راه‌حل نخست اتصال جاده ورودی روستا به جاده اصلی و راهکار دوم اصلاح مسیر ورودی روستا از جاده قدیم است که با زیرگذر مسیر اصلاح شود.

انتهای پیام
captcha