مردم سیستان تا ابد بر عهد ولایتمداری خود وفادار هستند
کد خبر: 4099850
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
امام‌جمعه زابل:

مردم سیستان تا ابد بر عهد ولایتمداری خود وفادار هستند

امام‌جمعه زابل با بیان اینکه مردم سیستان امروز را روز عهدی دوباره با مقام عظمای ولایت می‌دانند، گفت: تاریخ به‌درستی ولایت‌مداری و وفاداری این مردم را به اثبات رسانده و نشان داده که تا پای جان برپای عهدی که با ولایت و امامت می‌بندند، خواهند ایستاد.

حجت الاسلام عزیزی امام جمعه زابلبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی امام‌جمعه شهرستان زابل، روز گذشته، 24 آبان در همایش میثاق با ولایت که با حضور حجت‌الاسلام حاج‌ علی‌اکبری نماینده مقام معظم رهبری در زابل برگزار شد، گفت: اطمینان داریم که این سفر مایه خیر و برکت خواهد بود، مردم سیستان تا آخرین نفر و تا آخرین نفس پای بیعت با ولایت بوده و خواهند بود.
 
امام‌جمعه زابل با اشاره به پیشینه و تاریخ و تمدن سیستان، با بیان اینکه شیعه و سنی در منطقه سیستان سال‌هاست که در کنار هم با صلح و آرامش و اتحادی مثال زدنی زندگی می‌کنند، تصریح کرد: تاریخ به‌درستی ولایت‌مداری و وفاداری این مردم را به اثبات رسانده و نشان داده که تا پای جان برپای عهدی که با ولایت و امامت می‌بندند، خواهند ایستاد.
 
وی گفت: مردم سیستان در تمامی صحنه‌های انقلاب از اولین روزها تا به امروز و از امروز تا انتهای تاریخ، پای ولایت خواهند ماند.

 

انتهای پیام
captcha