جهاد تبیین و امیدبخشی؛ دو وظیفه اصلی روحانیون
کد خبر: 4107286
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱

جهاد تبیین و امیدبخشی؛ دو وظیفه اصلی روحانیون

عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت با بیان اینکه کشور به سمت فتح قله‌ها در حال حرکت است، گفت: نقش روحانیون در جهاد تبیین بسیار مهم بوده؛ لذا روحانیون باید جهاد تبیین کرده و به مردم امید دهند.

حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی، عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی، عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری، امروز ۲۴ آذرماه در جمع طلاب حوزه های علمیه شیعه و سنی خراسان جنوبی با بیان اینکه فرصت ریاست جمهوری آیت الله رئیسی فرصتی بزرگ برای روحانیت است و اگر از اقداماتی که ایشان در یکسال گذشته انجام شده بدانید؛ قطعا تبلیغ گسترده خواهید کرد، اظهار کرد: البته دشمن در تلاش برای سوء استفاده از اقدامات و تلاش‌های خالصانه دولت سیزدهم برای ایجاد ناامیدی در بین مردم است.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور با کمک وزرای جهادگر کابینه و اخلاص و تقوایی که شخص رئیس جمهور دارد، دولت را در شرایط سختی بدست گرفت اما تاکنون اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، گفت: کشور در گذشته بحران های متعددی از جمله بحران برق، مرغ، اعتصاب های کارگری و غیره را گریبانگیر آن بود که با تدابیر و تلاش های دولت سیزدهم، این مشکلات امروز حل شده است.

حجت الاسلام دولابی با اشاره به اینکه امروز حجم صادرات کشور نسبت به گذشته ۵۰ درصد افزایش دارد، گفت: در اقلام تولیدی کشور شاهد افزایش تولید هستیم، امروز بیش از دو هزار کارخانه بدست دولت احیا شده و جوانان در آن مشغول کار هستند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از استان‌ها در بخش کارگری مشکل نیروی کار وجود دارد، افزود: کشور به سمت جهش بزرگ می‌رود لذا دشمنان تلاش می‌کنند که به هر شکلی شده به روند رو به رشد کشور آسیب بزنند.

عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت با بیان اینکه سعودی‌ها ۵۰ هزار نفر از منافقین را پول داده که علیه کشور طراحی کنند که اینها نشان از موفقیت‌های کشور دارد، گفت: امروز مردم روسیه نگاه شان به ایران نگاه به یک کشور ابرقدرت است و اینها واقعیت های دنیای امروز است که نشان از پیشرفت کشور دارد.

وی با حوزه و روحانیت با بیان اینکه کشور به سمت فتح قله‌ها در حال حرکت است، گفت: نقش روحانیون در جهاد تبیین بسیار مهم بوده؛ لذا روحانیون باید جهاد تبیین کنند و به مردم امید دهند.

انتهای پیام
captcha