چهارمحال‌وبختیاری میزبان ۵ شهید گمنام می‌شود
کد خبر: 4107580
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
در ایام فاطمیه

چهارمحال‌وبختیاری میزبان ۵ شهید گمنام می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از میزبانی استان چهارمحال و بختیاری از پنج شهید گمنام خبر داد.

تشییع شهدای گمنام

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به میزبانی استان از پنج شهید گمنام، اظهار کرد: پیکر مطهر شهدای گمنام والامقام در روز سه‌شنبه، ۲۹ آذرماه مورد استقبال قرار گرفته و پس از حضور در برنامه‌ها و محافل مختلف در سطح استان در روز ششم دی‌ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

وی افزود: مراسم شب وداع شهدای گمنام نیز پنجم دی در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مراکز شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، کوهرنگ و لردگان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت:‌ این شهدای عزیز در منظریه و قطب صنعتی شهرکرد، دهستان ریگ لردگان، پردنجان و بخش بازفت کوهرنگ تدفین می‌شوند.

ذوالفقاری بیان کرد: در حال حاضر چهارمحال و بختیاری میزبان یک شهید گمنام است که این شهید بزرگوار در بیش از ۵۰ برنامه پیش‌بینی شده در دانشگاه‌ها، مدارس و هیئت‌های مذهبی در سطح استان حضور پیدا کرده و مردم نیز استقبال بی‌نظیری داشته‌اند.

وی با اشاره به برگزاری پویش «خوش آمدی قهرمان» در چهارمحال و بختیاری، گفت: افراد می‌توانند با ارسال تصویر، خاطره و دلنوشته در این پویش شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha