مردم در آیین تشییع شهدا همیشه حضور خیره‌کننده‌‌ای دارند
کد خبر: 4107694
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

مردم در آیین تشییع شهدا همیشه حضور خیره‌کننده‌‌ای دارند

معاون‌هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از تشییع پیکر شهدای گمنام در مناطق مختلف استان با حضور حداکثری و پرشور اقشار مختلف خبر داد و گفت: مردم در آیین تشییع شهدا همیشه حضور خیره‌کننده‌‌ای دارند، که همین موضوع به وحدت ملت ایران می‌افزاید.

مردم در آیین تشییع شهدا همیشه حضور خیره‌کننده‌‌ای دارندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مرتضی کاظمی معاون‌ هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی 26 آذر در جلسه کمیته استقبال از شهدای گمنام که در سالن جلسات فرمانداری ارومیه برگزار شد، گفت: از پنج‌شنبه هفته جاری به عبارتی یکم دی ماه آیین تشییع شهدای گمنام در سراسر استان آغاز خواهد شد، که امید است این آیین‌های معنوی مایه خیر، برکت، مودت و دوستی برای ملت کشورمان قرار گیرد، کما اینکه همیشه نیز چنین بوده است.

وی با بیان اینکه یکم دی ماه به عبارتی پنج‌شنبه همین هفته ستاد استقبال در فرودگاه ارومیه با مشارکت نیروهای مسلح ارتش، نیروی‌انتظامی و سپاه دایر می‌شود، تا شهدا به بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع‌مقدس استان منتقل شوند، ادامه داد: صبح روز دوم دی ماه پیکر مطهر شهدا به حسینیه اعظم ارومیه برای برپایی دعای پرفیض ندبه منتقل خواهند شد، بعد از دعای ندبه پیکر مطهر شهیدان به شهرستان‌های بازرگان، چایپاره و سلماس منتقل خواهد شد.

معاون‌ هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، در محضر سه شهید نیز همان شب در حسینیه اعظم ارومیه با حضور آحاد مردم آیین شبی با شهدا برگزار می‌شود، ادامه داد: در این محفل حجت‌الاسلام وافی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی گفت: در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در شهرستان‌های میاندوآب، شاهین‌دژ، چهاربرج، باروق، نقده، خوی، سلماس، ماکو، چایپاره، شوط، پلدشت و بازرگان، در محضر شهدا سه روز مداوم 24 برنامه برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در ششم دی ماه سه‌شنبه ساعت 10 صبح در میدان انقلاب به طرف خیابان امام خمینی (ره) پیکر سه شهید تشییع خواهند شد، این آیین به صورت هم‌زمان در سایر شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.

کاظمی ضمن اشاره به برگزاری مراسم‌های فوق در مساجد مرکز استان، خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم همواره از این سری رویدادها به نیکی استقبال کرده‌اند، که در شرایط کنونی نیز به وحدت‌ و همدلی بیش از گذشته نیاز داریم، به‌طور قطع مردم حضور گرم و خیره‌کننده‌ای خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha