درهای باز مسجد ساندول برای کمک به افراد بی‌سرپناه
کد خبر: 4108988
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

درهای باز مسجد ساندول برای کمک به افراد بی‌سرپناه

مسجد جامع انور در شهر ساندول انگلستان در روز کریسمس باز می‌مانند تا در میان بحران هزینه‌های زندگی، مکان‌های گرمی را برای افراد بی‌خانمان فراهم کند.

به گزارش ایکنا به نقل از Express and Star، علاوه بر این مسجد، قرار است که کتابخانه مرکزی وست برومویچ مدت شش ساعت باز باشد تا به افراد آسیب‌پذیر کمک کنند.

کری کارمایکل، عضو شورای شهر ساندول، گفت: ما می دانیم که فضاهای گرم واقعا برای بسیاری از این افراد با ارزش است و احساس کردیم مهم است که هر کاری که ممکن است برای در دسترس قرار دادن آنها بین کریسمس و سال نو انجام دهیم.

وی تصریح کرد: کتابخانه‌های ما معمولاً در این دوره بسته می‌شوند، بنابراین می‌خواهم از کارکنانی که این خدمات واقعاً مهم را در تعطیلات کریسمس ارائه می‌کنند تشکر کنم. بیش از 11000 نفر در هفته به کتابخانه‌های ما می آیند و بسیاری از این افراد به مکانی گرم و امن نیاز دارند.

در مسجد و کتابخانه سندول، فضاهای گرم برای دسترسی افراد بی‌خانمان، امکان تهیه نوشیدنی گرم و مکانی برای شارژ تلفن‌ها و سایر دستگاه ها وجود دارد.

در ماه‌های اخیر و با افزایش هزینه‌های زندگی در بریتانیا بسیاری از مکان‌های مذهبی مانند مساجد، به افراد نیازمند خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha