لزوم‌ شناخت علمای اهل‌سنت نسبت به‌ جنگ شناختی دشمنان
کد خبر: 4109124
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت:

لزوم‌ شناخت علمای اهل‌سنت نسبت به‌ جنگ شناختی دشمنان

رئیس مرکز اسلامی استان گلستان بر لزوم‌ شناخت علمای اهل‌سنت نسبت به‌ جنگ شناختی و توطئه‌های دشمنان تأکید کرد و گفت: جامعه روحانیت در انقلاب اسلامی نسبت به سایرین وظایف بیشتری دارد این انقلاب اسلامی به ما عزت و آزادی مذهبی و عقیدتی بخشید و اکنون باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار و بیدار باشیم.

حجت الاسلام دیلم رییس مرکز اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام نورعلی دیلم، رئیس مرکز اسلامی استان گلستان در جلسه ضمن خدمت ویژه طلاب جوان اهل‌سنت با موضوع شناخت جنگ ترکیبی در حوادث اخیر که روز گذشته، ۲ دی‌ماه در مسجد امام علی کلاله برگزار شد، با بیان اينكه دین مبین اسلام با این عظمت و عزت به‌دست ما رسیده قطعاً مدیون جهادگری علمای دین به‌خصوص پیامبر اکرم(ص) در حوزه تبیین بود، گفت: در این راه انواع توهین و جسارت‌ها را متحمل شدند و از شهر و دیار خود خارج شدند اما جهاد تبیین و دشمن‌شناسی و دعوت به توحید را فراموش نکردند.

حجت‌الاسلام دیلم با اشاره به اینکه شاهدیم این میراث پیامبر(ص) که اکنون به ما رسیده  سختی و مشقت‌های فراوانی را به دوش کشیده و حتی بسیاری از کتب در زندان‌ها با خون علما و بزرگان نوشته شده است، گفت: اکنون دشمن طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را ارائه می‌دهد تا ما را از ادامه مسیر این بزرگان و رهبران مذهبی دور سازد.

وی تصریح کرد: انتظارات مردم از جامعه روحانیت مانند گذشته نیست و با اين پیشرفت و سرعت علم و تکنولوژی باید هماهنگ و همسو باشیم امروز دشمن درباره اصل دین و توحید و نبوت شبهه ایجاد می‌کند و در پی طرح و برنامه‌های شوم برای جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام دیلم اظهار کرد: در این جهاد مشکلات و سختی‌های زیادی وجود دارد و این جنگ بی امانی که دشمن ایجاد کرده جنگ بین اسلام و کفر بین حق و باطل و روایت دروغ و صحیح است و ما باید هوشیار باشیم که در کجای این جنگ قرار داریم و سهم ما در این نبرد چه چیزی است.

رئیس مرکز اسلامی استان گلستان تصریح کرد: عالمی که بایسته‌های تقریب را نداند جنگ روایت‌ها و حربه‌های دشمن را نشناسد و فضای مجازی برای او غالب شود خود این عالم گرفتار شبهات فراوانی می‌شود و نمی‌تواند اطراف خود را روشن سازد و به راحتی مغلوب حیله‌های دشمن خواهد شد.

حجت‌الاسلام دیلم با اشاره به مقدمه علما علم اندوزی است و هرچه علم ما بیشتر باشد شناخت شبهات و تبیین آن تسهیل می‌شود، گفت: جامعه روحانیت در انقلاب اسلامی نسبت به سایرین وظایف بیشتری دارد این انقلاب اسلامی به ما عزت و آزادی مذهبی و عقیدتی بخشید و اکنون ما باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار و بیدار باشیم.

انتهای پیام
captcha