توزیع رایگان ۵۰۰ جلد کتاب آموزش قرآن در رفسنجان
کد خبر: 4109407
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

توزیع رایگان ۵۰۰ جلد کتاب آموزش قرآن در رفسنجان

مدیر دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان بیان کرد: به‌منظور یکسان‌سازی طرح‌ها، برنامه‌ها و روش آموزش قرآن از تابستان امسال تاکنون تعداد ۵۰۰ جلد کتاب روخوانی و روانخوانی قرآن بین قرآن‌آموزان در مراکز قرآنی رفسنجان به‌صورت رایگان توزیع شده است.

روخوانی و روانخوانی قرآن

محمدرضا توحیدی، مدیر دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان از توزیع رایگان کتاب آموزش قرآن در بین قرآن‌آموزان رفسنجان خبر داد و گفت: این کار از سوی سازمان درالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و با همکاری مجتمع مس سرچشمه انجام می‌شود.

وی هدف از این اقدام را یکسان‌سازی طرح‌ها، برنامه‌ها و روش آموزش قرآن دانست و گفت: طرح‌ها و روش‌های مختلفی برای آموزش قرآن در رفسنجان اجرا می‌شود اما پس از برگزاری دوره فصیح‌خوانی قرآن در تابستان امسال در رفسنجان، تلاش می‌کنیم برای یادگیری بهتر قرآن همه به سوی یک روش ترغیب شوند.

توحیدی با بیان اینکه از تابستان امسال تاکنون تعداد ۵۰۰ جلد کتاب روخوانی و روانخوانی قرآن تأليف علی قاسمی تهیه و بین قرآن‌آموزان در مراکز قرآنی شهرستان به‌صورت رایگان اهدا شده، گفت: تا پایان سال تلاش می‌کنیم همه مؤسسات قرآنی رفسنجان این کتاب را دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha