اهالی فرهنگ و هنر کارآمدی نظام دینی را به جهانیان نشان دهند
کد خبر: 4109917
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
اسماعیلی در جمع خبرنگاران:

اهالی فرهنگ و هنر کارآمدی نظام دینی را به جهانیان نشان دهند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: به دنبال نهضت بزرگ مراجعه به عترت و قرآن به عنوان نسخه رهایی‌بخش هستیم. ان‌شاءالله هنرمندان ما و همه اهالی فرهنگ و هنر همت خواهند کرد و کارآمدی نظام دینی را در پرتو عنایات حضرت صدیقه طاهره(س) به همه جهانیان بیش از گذشته نشان خواهند داد.

دنبال نهضت بزرگ مراجعه به عترت و قرآن به عنوان نسخه رهایی‌بخش هستیمبه گزارش ایکنا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز دوشنبه 5 دی در حاشیه سوگواره «یاس نبوی» در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال نهضت بزرگ مراجعه به عترت و قرآن به عنوان نسخه رهایی‌بخش هستیم. ان‌شاءالله هنرمندان ما و همه اهالی فرهنگ و هنر همت خواهند کرد و کارآمدی نظام دینی را در پرتو عنایات حضرت صدیقه طاهره(س) به همه جهانیان بیش از گذشته نشان خواهند داد.

وی در رابطه با سرانجام شورای هماهنگی فعالیت‌های دولت بیان کرد: این شورا هر هفته در محضر آقای رئیس‌جمهور تشکیل  و تصمیمات بسیار خوبی گرفته می‌شود. همچنین بحث شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی که یک شورای اقماری است، از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود و جلسات آن در حال برگزاری است.

وی در ادامه در رابطه با سالگرد شهادت شهید سلیمانی بیان کرد: ما در آستانه شهادت شهید سلیمانی هستیم و الحمدالله خداوند این عنایت را کرده که همه بخش‌ها در این حوزه در حال فعالیت هستند. ان‌شاءالله بتوانیم برنامه‌های بهتری را در بزرگداشت این شهید بزرگ داشته باشیم.

کد

انتهای پیام
captcha