دومین جشنواره پوشش اصیل ایرانی ـ اسلامی گوهرشاد برگزار می‌شود
کد خبر: 4110389
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

دومین جشنواره پوشش اصیل ایرانی ـ اسلامی گوهرشاد برگزار می‌شود

دومین جشنواره پوشش اصیل ایرانی ـ اسلامی گوهرشاد به همت و پیشرانی مجموعه‌های مردمی عرصه عفاف و حجاب و تسهیل‌گری و تنظیم‌گری دستگاه‌ها و نهادها برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط‌ عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور، محمدحسن جعفرزاده، دبیر جشنواره پوشش اصیل ایرانی ـ اسلامی گوهرشاد، هدف جشنواره دوم را از یک سو افزایش مشارکت مردم و هنرمندان در زمینه تبلیغ و ترویج ارزش‌ها و باورهای حوزه حجاب و عفاف و از دیگر سو، شناسایی و تعمیم ایده‌های خلاقانه عملیاتی در زمینه مسائل و موضوعات حجاب و عفاف کشور دانست.

دبیر جشنواره گوهرشاد با بیان اینکه این دوره از جشنواره در دو بخش برگزار می‌شود، گفت: رویداد اول شامل مسابقه هنری است که در بخش‌های دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار می‌شود. رویداد دوم هم شامل ارائه و داوری ایده‌های خلاقانه است که در بخش‌های انفرادی و مؤسسات و مجموعه‌ها برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در تمام قالب‌های هنری و محورهای محتوایی آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند که جشنواره قالب‌های هنری از جمله مقاله و یادداشت، فیلم کوتاه، طراح گرافیکی، وبلاگ نویسی، شعر و شعار، موشن گرافیک، نماهنگ و کلیپ، انیمیشن و نقاشی و ... را پیشنهاد کرده است.

جعفرزاده همچنین افزود: محورهای پیشنهادی جشنواره در حوزه محتوایی شامل مفهوم‌سازی و تثبیت «زیبایی اصیل» برای حجاب و پوشش اصیل ایرانی ـ اسلامی، راهکارهای برون رفت از وضعیت انفعالی در حوزه عفاف و حجاب، روش‌های ارتقاء امنیت و سلامت اجتماعی با ترویج عفاف و حجاب، راهکارهای عملی برای نهادینه‌سازی عفاف و حجاب در جامعه و ارتباط عفاف و حجاب با ارتقاء نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای جشنواره به نشانی www.GoharshadFestival.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha