مقاومت توان پاسخگویی به تهدیدات دولت جدید رژیم صهیونیستی را دارد
کد خبر: 4111633
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
خالد البطش:

مقاومت توان پاسخگویی به تهدیدات دولت جدید رژیم صهیونیستی را دارد

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که مقاومت فلسطین توان پاسخگویی به تهدیدهای اعضای تندروی دولت جدید رژیم صهیونیستی را دارد.

به گزارش ایکنا، به نقل از فلسطین الیوم، خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تأکید کرد که مقاومت فلسطین توان پاسخگویی به تهدیدهای اخیر بن گویر، عضو افراطی کابینه جدید بنیامین نتانیاهو را دارد.

البطش با اشاره به تحولات اخير در سرزمین‌های اشغالی افزود: اشغالگران می‌خواهند از طریق اقداماتی که در جنین مرتکب می‌شوند، اراده مردم فلسطین را بشکنند، زیرا جنین نماد مقاومت است. اما آنچه که آن‌ها انجام می‌دهند، تأثیری بر پایداری گروه‌های مقاومت نخواهد داشت.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه تنها راه مقابله با دولت افراطی اسرائیل، مقاومت است، خاطرنشان کرد: شجاعتی که ما از مقاومت فلسطین دیدیم، این پیام را می‌رساند که ملت ما تسلیم نخواهد شد و همچنان بر گزینه مقاومت تأکید می‌کند. ضمن اینکه جنین به عنوان نماد جهاد و مقاومت باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه فلسطین سرزمینی اشغالی است و باید با قدرت در مقابل اقدامات اشغالگران ایستاد، افزود: برای حمایت از مسجدالاقصی نمی‌توان به مدافعان شجاع این مسجد بسنده کرد؛ لازم است که کشورهای عربی و اسلامی هم موضع حمایتی خود را در پشتیبانی از قدس و برای متوقف کردن یورش‌های صهیونیست‌ها نشان دهند.

انتهای پیام
captcha