طنین تلاوت قرآن در سواحل مکران به یاد شهید سلیمانی + عکس
کد خبر: 4111932
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲

طنین تلاوت قرآن در سواحل مکران به یاد شهید سلیمانی + عکس

محفل مشترک انس و تدبر در قرآن‌ کریم همزمان با سومین سالروز شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی امروز، 13 دی‌ماه در منطقه سوم دریایی نبوت ارتش کنارک برگزار شد.

محفل مشترک انس و تدبر در قرآن‌به گزارش ایکنا، محفل انس و تدبر در قرآن‌، گرامیداشت سومین سالروز شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، امروز، 13 دی‌ماه با حضور مسئولان لشکری و کشوری شهرستان‌های کنارک و چابهار در مجتمع بزرگ ولایت منطقه سوم دریایی نبوت ارتش  کنارک برگزار شد.

در این محفل که به صورت مشترک از سوی نیروهای مسلح این منطقه برپا شد، ستوان‌یکم محسن خادمی از قاریان نیروی هوایی و ناوبان‌‌سوم رضا فرجی از نیروی دریایی راهبردی ارتش به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند.

در ادامه دریاداردوم عرشه و ستاد حسین حسنی، فرمانده منطقه سوم در سخنانی به شخصیت حاج قاسم اشاره کرد و گفت: مکتب این شهید والامقام، مکتبی الهی و برگرفته از سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است. این مکتب را باید به عنوان الگوی موفق به نسل امروز و آینده‌ معرفی و تقویت کرد.

در بخش دیگر این برنامه حجت‌الاسلام نظر بامری، امام‌جمعه شهرستان کنارک به سخنرانی پرداخت و گفت: حاج قاسم سلیمانی از مفاخر ملی و هچنین جهان اسلام و جبهه مقاومت است. منش بزرگ سردار سلیمانی، منشی مملو از ایثار، از خودگذشتگی، حماسه و مقاومت بود و ترویج آن‌ نه تنها در ایران بلکه در جهان زبانزد خاص و عام‌ بوده و هست.

از دیگر برنامه‌های این محفل، روایتگری سرهنگ زرگر، رئیس هیئت معارف جنگ سیستان و بلوچستان، یادگار هشت سال دفاع مقدس و اجرای سرودهای حماسی در رثای حاج قاسم توسط فرزندان قرآنی‌ و بسیجی منطقه سوم بود.

همچنین ویژه‌برنامه‌های متنوع دیگری در حوزه قرآن، عترت و نماز گرامیداشت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سطوح مختلف سنی به همراه کرسی تلاوت قرآن و تجدید بیعت قرآنیان با آرمان‌های امام و شهدا ویژه خانواده‌ها، جشنواره فرهنگی و قرآنی با موضوع نماز و مهدویت ویژه دانش‌آموزان و اساتید مدارس کوی سازمانی و مهد و پیش دبستانی حضرت فاطمه الزهرا(س) و برنامه‌هایی ویژه کارکنان وظیفه در سطح منطقه و تیپ سوم پیش‌بینی و برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha