برنامه‌های ارشاد لرستان به مناسبت دهه فجر اعلام شد
کد خبر: 4116136
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵

برنامه‌های ارشاد لرستان به مناسبت دهه فجر اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزاری جشنواره فیلم فجر، برگزاری جشنواره‌ هنرهای تجسمی فجر و جشنواره موسیقی فجر و همچنین جنشنواره و مسابقات قرآنی را از برنامه‌های ارشاد لرستان در دهه فجر اعلام کرد.

منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانمنصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با بیان اینکه دهه فجر از ایام‌ بسیار مهمی است که باید اهمیت آن بیش از پیش تبیین شود، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه اولویت اجرای برنامه‌های دهه فجر با مناطق محروم است، از برگزاری چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر خبر داد و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای هشتمین سال متوالی با هدف نشاط‌‌ آفرینی در جامعه میزبان جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

احمدی برگزاری جشنواره‌ هنرهای تجسمی فجر و برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و میزبانی از سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر را از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در دهه فجر برشمرد و گفت: در رابطه با مباحث حجاب و عفاف و جوانی جمعیت نیز برنامه‌هایی را در دست اجرا داریم.

انتهای پیام
captcha