سوگواره شعر «نجوا» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4117736
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
۲۶ بهمن‌ماه

سوگواره شعر «نجوا» در همدان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: سوگواره شعر «نجوا» در قالب شعر کلاسیک و شعر نو، ۲۶ بهمن‌ماه جاری با مشارکت شاعران برجسته کشوری در حوزه اشعار امامت و مهدویت در این دانشگاه برگزار می‌شود.

مهدی مجلسی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدانمهدی مجلسی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: سوگواره «شعر نجوا» از سری برنامه‌های دومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به‌صورت ملی به میزبانی دانشگاه آزاد همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای این سوگواره افزود: سوگواره امامت، ایستادگی و ظلم‌ستیزی، شهادت‌نامه امامان، غم‌نامه غربت امامان، عدالت‌خواهی، سوگ و حماسه امامان، معرفت‌افزایی تا مرز شهادت، مرثیه و تعزیه امامان از جمله محور‌های این سوگواره است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزود: این سوگواره از سری برنامه‌های مؤسسه امامت و مهدویت در قالب شعر کلاسیک و شعر نو است که در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه جاری با مشارکت شاعران برجسته کشوری در حوزه اشعار امامت و مهدویت برگزار می‌شود. علاوه بر سطح استادی، دانشجویی، کارمندی افراد نیز به‌صورت مستقل و آزاد می‌توانند در این سوگواره شرکت کنند.

مجلسی یادآور شد: علاقه‌مندان آثار خود را می‌توانند تا ۱۳ بهمن‌ماه جاری به آدرس دبیرخانه همدان، بلوار امام خمینی(ره)، خیابان دانشگاه آزاد اسلامی، بلوار پروفسور موسیوند به کدپستی ۱۵۷۴۳-۶۵۱۸۱ و یا از طریق سایت دبیرخانه به آدرس www.hamedan.iau.ir ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۸۱۳۴۴۸۱۵۸۳ تماس بگیرند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به جوایز و هدایای این سوگواره بیان کرد: در هر یک از سطوح چهارگانه نفر اول، ۵۰ میلیون ریال هدیه نقدی، نفر دوم، ۳۰ میلیون ریال، نفر سوم، ۲۰ میلیون ریال، همچنین به هر سه نفر لوح تقدیر و تندیس جشنواره نیز اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha