اعتکاف مادر و کودک؛ فرصتی برای تبیین‌گری مباحث حوزه زنان
کد خبر: 4118205
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی مطرح کرد:

اعتکاف مادر و کودک؛ فرصتی برای تبیین‌گری مباحث حوزه زنان

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به همزمانی دهه فجر و مراسم اعتکاف امسال، تصریح کرد: اعتکاف مادر و کودک؛ فرصتی برای تبیین‌گری مباحث حوزه زنان، بیان دستاوردها و ارایه الگوهای مناسب به‌ویژه برای نوجوانان است.

فرشته اسدزاده، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، فرشته اسدزاده، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی، امروز ۹ بهمن‌ماه در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی از اقدامات دولت سیزدهم گفت و ادامه داد: دهه فجر امسال باید به شکل متفاوت و منعکس کننده خدمات مخلصانه دولت سیزدهم باشد.

وی با اشاره به توجه نظام جمهوری اسلامی به جایگاه زنان، افزود: ۱۱ بهمن ماه میزبان خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهیم بود و فیلم مستند معجزه بناسان نیز اکران می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: بازدید و تجلیل از صنوفی که فروشندگان محجبه در آنها مشغول به کار هستند در دستور کار بوده و نشست‌های تبیینی با موضوع گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی توسط بانوان تبیین‌گر در برنامه است و سخنرانانی برای این موضوع به اقصی نقاط استان اعزام می‌شوند.

اسدزاده ادامه داد: با همت حوزه هنری استان محفل ادبی «زن در آینه شعر انقلاب» برگزار می‌شود و برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان استان از دیگر برنامه‌هاست.

وی با اشاره به همزمانی دهه فجر و مراسم اعتکاف امسال، تصریح کرد: اعتکاف مادر و کودک؛ فرصتی برای تبیین‌گری مباحث حوزه زنان، بیان دستاوردها و ارایه الگوهای مناسب به‌ویژه برای نوجوانان است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: برنامه‌های اقناعی و تبیینی برای بانوان در دهه فجر پیش بینی شده و مهم‌ترین هدف معرفی دستاوردهای حوزه زنان در ۴۴ سال از تاریخ انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha