تولیدکنندگان نهال امید را در دل مردم می‌کارند
کد خبر: 4120002
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
استاندار آذربایجان شرقی:

تولیدکنندگان نهال امید را در دل مردم می‌کارند

عابدین خرم با بیان اینکه تولیدکنندگان نهال امید را در دل مردم می‌کارند، گفت: تولیدکنندگان کسانی هستند که با همه محدودیت‌ها و با عِرق دینی و علاقه به کشورشان به همه مشکلات مسیر تولید غالب آمده‌اند و امروز در جای‌جای استان شاهد فعالیت و امیدآفرینی آنها هستیم.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی، شامگاه، 16 بهمن‌ماه، در مراسم افتتاح ۲۱۰ طرح صنعتی و معدنی استان به‌مناسبت دهه فجر، گفت: دهه فجر امسال ۱۳ هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان انواع طرح‌های عمرانی و اقتصادی در آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود که ۲۱۰ طرح مربوط به بخش صنعت و معدن و ۴۴ طرح در حوزه زیرساختی است.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان نهال امید را در دل مردم می‌کارند، گفت: تولیدکنندگان ما کسانی هستند که با همه محدودیت‌ها و با عرق دینی و علاقه به کشورشان به همه مشکلات مسیر تولید غالب آمده‌اند و امروز در جای‌جای استان شاهد فعالیت و امیدآفرینی آنها هستیم.

خرم گفت: فعالان تولید در قبال یک‌ گام‌ ما، گام‌های متعددی بر می دارند و این شایسته همان تبریزی است که قیام ۲۹ بهمن را آفرید.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به افتتاح ۲۱۰ طرح صنعتی و معدنی و زیرساختی در شهرستان های مختلف استان که برای چهار هزار و ۳۶۰ نفر شغل ایجاد می‌کند، گفت: صنایع فلزی، دارویی و شیمیایی از جمله این طرح‌ها هستند که اغلب در قالب طرح های کوچک و زودبازده وارد مرحله تولید می شوند.

وی افزود: این طرح‌ها در دو قالب ایجادی و توسعه‌ای افتتاح می‌شوند که نشانه افزایش رغبت در بازار داخلی و خارجی به تولید ماست. یکی از مسایلی که ما امروز در استان به جد پیگیریم، معدن است و امروز نیز ۲۵ مورد طرح معدنی با ۱۰۰ نفر اشتغال‌زایی افتتاح شد.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان ما با افزایش رقابت پذیری خود، افق دیدی را برای رونق تولید رقم‌ می‌زنند، گفت: امروز ما سرمایه‌گذارانی در استان داریم که تنها در حوزه کشت و صنعت ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده‌اند که من به همه آنها درود می‌فرستم.

انتهای پیام
captcha