۱۵۹ زندانی چهارمحال‌وبختیاری به آغوش خانواده بازگشتند
کد خبر: 4120702
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
همزمان با دهه فجر

۱۵۹ زندانی چهارمحال‌وبختیاری به آغوش خانواده بازگشتند

همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اعضای شورای قضایی چهارمحال‌وبختیاری به همراه جمعی از قضات در زندان مرکزی شهرکرد حضور یافته و تعداد ۱۵۹ زندانی را برای بازگشت به آغوش خانواده بدرقه کردند.

آزادیبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اعضای شورای قضایی چهارمحال‌وبختیاری روز گذشته، 18 بهمن‌ماه به همراه جمعی از قضات در زندان مرکزی شهرکرد حضور یافته و تعداد 159 زندانی را برای بازگشت به آغوش خانواده بدرقه کردند.

عبدالرضا علیمحمدی، دادستان مرکز استان در آیین آزادسازی این زندانیان طی سخنانی اظهار کرد: مطابق با دستورات رئیس قوه قضائیه مبنی بر توجه مستمر به وضعیت زندانیان و تلاش برای کاهش سطح جمعیت کیفری، اقدامات لازم برای احصا و آزادسازی زندانیان واجد شرایط انجام شده است.

وی افزود: بر این اساس، طی بررسی‌های انجام شده تعداد 159 زندانی مشمول استفاده از تأسیسات ارفاقی قرار گرفتند که امروز به آغوش خانواده‌های خود باز می‌گردند.

دادستان مرکز استان تصریح کرد: تلاش‌های خدمتگزاران مردم در مجموعه دستگاه قضایی استان و سازمان‌های تابع موجب شد تا در قالب ویژه‌برنامه‌های دهه فجر زمینه بازگشت زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش جامعه فراهم شود.

گفتنی است، پس از برگزاری آیین آزادسازی زندانیان، مقامات قضایی استان از بخش‌های مختلف زندان مرکزی شهرکرد بازدید و ضمن دیدار با مددجویان زندانی به مشکلات و درخواست‌های آنان رسیدگی کردند.

انتهای پیام
captcha