نهادینه‌سازی فرهنگ کار، لازمه جهش توسعه‌ای اشتغال است
کد خبر: 4121953
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
استاندار سیستان‌و‌بلوچستان:

نهادینه‌سازی فرهنگ کار، لازمه جهش توسعه‌ای اشتغال است

محمد کرمی با بیان اینکه نباید به اشتغال آماری اکتفا کرد بلکه باید اشتغال‌های ایجادی در جامعه برای مردم ملموس باشد، گفت: ارتقا و نهادینه‌سازی فرهنگ کار، لازمه جهش توسعه‌ای این استان در اشتغال و اقتصاد است.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، شامگاه دوشنبه ۲۴ بهمن در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان، گفت: اگر چه سیستان و بلوچستان در مسیر صادرات و واردات کالاها به کشورهای همسایه قرار دارد اما در این بین باید صادرات محصولات تولیدی استان مورد توجه و در اولویت قرار گیرد.
 
استاندار سیستان وبلوچستان افزود: باید اشتغال پایدار از اشتغال فصلی و موقت در گزارش‌ها جداسازی شود، نباید به اشتغال آماری اکتفا کرد بلکه باید اشتغال‌های ایجادی در جامعه برای مردم ملموس باشد.
 
کرمی گفت: توجه به ترانزیت، توسعه بخش کشاورزی و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان با محوریت تعاونی‌ها از جمله شرایطی است که می‌توان رشد استان و رفع و کاهش محرومیت‌ها و مشکلات را به ارمغان آورد.
 
وی گفت: ارتقا و نهادینه‌سازی فرهنگ کار، لازمه جهش توسعه‌ای این استان در اشتغال و اقتصاد است.
 
استاندار سیستان و بلوچستان همچنین به حضور حماسی مردم استان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در روز ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: حضور مردم، پشتیبانی آن‌ها را از نظام اسلامی به اثبات رساند و وظیفه مسئولان را برای خدمت‌رسانی، بیشتر و سنگین‌تر کرد .
انتهای پیام
captcha