ضرورت تدوین برنامه جامع برای انجام اقدامات شاخص فرهنگی در اردبیل
کد خبر: 4122082
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

ضرورت تدوین برنامه جامع برای انجام اقدامات شاخص فرهنگی در اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نیازمند تدوین برنامه جامع و انجام اقدامات شاخص فرهنگی برای پیشرفت جامعه اسلامی به عنوان یک زیربنای مورد نیاز هستیم که به همین منظور باید برنامه‌های فرهنگی متعددی در سطح استان برگزار شود.

امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۲۵ بهمن‌ماه، در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: نیازمند تدوین برنامه جامع و انجام اقدامات شاخص فرهنگی برای پیشرفت جامعه اسلامی به عنوان یک زیربنای مورد نیاز هستیم که به همین منظور باید برنامه‌های فرهنگی متعددی در سطح استان برگزار شود.
 
وی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی و تاثیرگذار در نظام جمهوری اسلامی باید اقدامات اساسی در این زمینه انجام دهد، گفت: باید در برابر تمامی تبلیغات و تهاجمات فرهنگی دشمنان انقلاب و اسلام اقدامات اساسی انجام یابد تا به عنوان یک نهاد انقلابی تبلیغ ایدئولوژی نظام اسلامی را در برابر تمامی تهاجمات فرهنگی دشمنان پیش ببریم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: خوشبختانه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز اقدامات اساسی در این زمینه انجام یافته و از هیچ تلاشی در راستای تبیین آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی دریغ نکرده است.
 
رجبی تصریح کرد: تدوین برنامه جامع و انجام اقدامات شاخص فرهنگی به عنوان مهم‌ترین سرمایه کشورهای توسعه یافته در دستور کار قرار گرفته و مهم‌ترین موضوع در حال حاضر توسعه نیروی انسانی کارآمد و متعهد و متخصص است که برای تقویت و تربیت چنین نیروهایی برای پیشبرد اهداف سازمانی باید اقدامات حائز اهمیتی انجام یابد.
 
وی اظهار کرد: به دنبال نهادینه کردن باورها، ارزشها، هنجارها، نمادها غالب در فرهنگ آن کشور و یا منطقه در اذهان عمومی به عنوان یکی از ضروریات مهم و اساسی هستیم.

قاسم جعفرزاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در ادامه گفت: برگزاری مراسمات و شعائر انقلابی و دینی در سطح استان بسیار مهم و ضروری است و در این زمینه برگزاری جشنواره‌های قرآنی و فرهنگی و نیز برگزاری نشست‌های دسگاه‌های فرهنگی با هدف همفکری و هم‌افزایی برای تعمیق و گسترش معارف اسلامی جزو اولویت‌های اساسی است.

انتهای پیام
captcha