برگزاری مراسم آزادی تعدادی از زندانیان مهاباد به مناسبت سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی
کد خبر: 4122533
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

برگزاری مراسم آزادی تعدادی از زندانیان مهاباد به مناسبت سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی

مراسم آزادی تعدادی از زندانیان مهاباد به مناسبت سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی، تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان‌غربی برگزار شد.

مراد فتحی، مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی، تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مراسم آزادی تعدادی از زندانیان مهاباد به مناسبت سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مراد فتحی، مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی، تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان‌غربی 26 بهمن در این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی، تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان‌غربی در این مراسم افزود: عفو اخیر که با دستور رهبر معظم انقلاب اعمال شد نشان از وفاق و رأفت اسلامی است که با نگاه پدرانه و تصمیم حکمیانه ایشان در اوج اقتدار نظام انقلاب اسلامی و در آستانه ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب شکل گرفت.

مراد فتحی ادامه داد: امیدواریم جوانان و افراد فریب خورده این اتفاقات اخیر از عفو رهبری نهایت استفاده را کرده و برای خود و جامعه فردی مفید واقع شوند.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی، تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان‌غربی گفت: واقعیت‌ها و دشمنی شبکه‌های معاند در ناآرامی‌های اخیر برای همه آشکار شده و جمع کردن بساط آشوب‌گران و فتنه‌گران در حوادث اخیر یک دستاورد بزرگ امنیتی بود.

فتحی اضافه کرد: مهمترین هدف و اولویت دشمن در طراحی جنگ ترکیبی و اغتشاشات اخیر از بین بردن پیوند بین مردم و نظام بود که با اقدام حکیمانه و به موقع رهبری در عفو افراد فریب خورده، نقشه دشمنان خنثی شد.

رئیس دادگستری مهاباد هم ضمن تبریک سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: توطئه‌ دشمن در ایجاد ناآرامی‌ با همراهی مردم ولایی ایران اسلامی در کنار نیروهای انقلابی و هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب به شکست انجامید و اکنون کشور در آرامش و امنیت کامل قرار دارد.

جواد بنایی ادامه داد: اغتشاشات با تلاش مردم و مسئولان مدیریت شده و وقتی اغتشاشگران، حامیان، مزدوران و فریب‌خوردگان شکست خوردند مقام معظم رهبری در اوج اقتدار فرمان عفو عمومی صادر کردند.

وی یادآور شد: تمرکز دشمن در این مرحله از جنگ ترکیبی بر روی نظام متمرکز شده و آنها از هر ابزاری برای شکستن پیوند عمیق مردم و دولت استفاده می‌کنند.

در این مراسم، حکم آزادی تعدادی از زندانیان مهاباد با حضور مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی، تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان‌غربی، رییس دادگستری، دادستان، رئیس زندان و تعدادی از مسئولان شهرستانی به این افراد اعطا شد.

 

انتهای پیام
captcha