برگزاری نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایلام
کد خبر: 4122623
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

برگزاری نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایلام

نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امروز، ۲۷ بهمن‌در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام، امروز، ۲۷ بهمن‌ماه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت هفتمین آفتاب ولایت امام موسی کاظم(ع)، یاد و خاطره امام(ره) و سه هزار شهید استان ایلام گفت: تکریم، سرکشی و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید نصب‌العین همه مدیران باشد.

نجفی گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به ساماندهی گلزار و یادمان‌های شهدا دارد و تاکنون اعتبارات خوبی با توجه ویژه حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در این راستا اختصاص یافته و بخشی از اعتبارات هزینه شده و برخی از یادمان‌ها نیز کار ساماندهی آن‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به جانفشانی شهدا در دوران دفاع مقدس نیز یادآور شد: هدف شهدا فقط و فقط ولایت، رضایت خداوند متعال و پاسداری و دفاع از مرز‌های کشور بود.

معاون استاندار ایلام در ادامه بر لزوم تبیین آرمان‌ها و اهداف شهدا برای نسل امروز تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند این است که ما آرمان‌های شهدا و اهداف آنان را برای جامعه در قالب‌های مختلف تدوین و اطلاع‌رسانی کنیم.

نجفی با بیان اینکه اجر خانواده شهدا و ایثارگران کمتر از شهادت نیست، افزود: صبر و ایثار خانواده شهدا و ایثارگران ستودنی و قابل ستایش است و همه مدیران باید خانواده شهدا و ایثارگران را مورد تکریم قرار دهند.

وی با تاکید بر سرکشی و دیدار‌های مستمر مدیران دستگاه‌های اجرایی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، گفت: سرکشی و دیدار با خانواده شهدا و شنیدن صحبت‌های آنان، ما را از آرمان و اهداف شهدا آگاه می‌کند.

در این نشست همه اعضا نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مطرح کردند و در پایان این نشست همه اعضا با حضور در مزار شهید گمنام واقع در استانداری ایلام، ضمن قرائت فاتحه به مقام این شهید والامقام ادای احترام کردند.

انتهای پیام
captcha