فرمانده سپاه شاهین دژ با خانواده شهید قاسمی دیدار کرد
کد خبر: 4122883
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷

فرمانده سپاه شاهین دژ با خانواده شهید قاسمی دیدار کرد

فرمانده سپاه شاهین دژ در راس هیاتی با خانواده شهید اسماعیل قاسمی دیدار کرده، سپس از سال‌ها صبر، بردباری و شکیبایی آنها تجلیل به عمل آورد.

فرمانده سپاه شاهین دژ با خانواده شهید قاسمی دیدار کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منصور یوسفی فرمانده سپاه شاهین‌دژ به مناسبت میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام(ص) و درراستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در این سپاه امروز 29 بهمن ماه با خانواده شهید اسماعیل قاسمی دیدار کرد.

یوسفی با تاکید بر لزوم زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، هدف از این دیدار را دلجویی از خانواده شهدا، اعلام پیروی از آرمان‌های شهدا و لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب دانست و افزود: تکریم و قدردانی از ایثار و فداکاری شهدا نشانگر این مسئله است، که مردم و مسئولان پای عهد و آرمان خود ایستاده‌اند و دنباله‌رو اهداف این بزرگواران هستند.

حجت‌الاسلام غلامحیدر جهانبان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شاهین‌دژ در این دیدار با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند، تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، افزود: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگران است، رزمندگان اسلام از همه تعلقات دنیوی گذشته‌اند و به مقام قرب الهی نائل آمدند.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را یکی از برنامه‌های مهم و مستمر سپاه دانست و افزود: امروز تکریم همسران و مادران شهدا یکی از مصادیق جهاد تبیین است.

انتهای پیام
captcha