۲۰۰ محفل و کلاس آموزش قرآن در بروجرد برگزار شد
کد خبر: 4123243
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
به همت مؤسسه قرآنی امام موسی‌ بن جعفر(ع)

۲۰۰ محفل و کلاس آموزش قرآن در بروجرد برگزار شد

مدیر مؤسسه قرآنی امام موسی بن جعفر(ع) بروجرد از برگزاری ۵۰ محفل قرآنی و ۱۵۰ کلاس آموزش قرآن از سوی این مؤسسه از ابتدای سال‌ جاری تاکنون خبر داد.

مهدی مرادی، مدیر مؤسسه قرآنی امام موسی بن جعفر(ع) بروجرد،مهدی مرادی، مدیر مؤسسه قرآنی امام موسی بن جعفر(ع) بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به فعالیت‌های قرآنی این مؤسسه از ابتدای سال‌ جاری تاکنون، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های قرآنی این مؤسسه برگزاری محافل قرآنی به‌طور مستمر هفتگی و به فراخور در مناسبت‌های دینی و مذهبی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال‌ جاری تاکنون ۵۰ محفل انس با قرآن از سوی مؤسسه قرآنی امام موسی بن جعفر(ع) بروجرد برگزار شده است، اضافه کرد:  به‌طور میانگین هر هفته ۱۰۰ نفر در محافل انس با قرآن‌ کریم این مؤسسه شرکت می‌کنند.

مرادی توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های قرآنی کم‌بضاعت را از دیگر برنامه‌های کاری مؤسسه قرآنی امام موسی بن جعفر(ع) بروجرد ذکر کرد و گفت: طی یک سال گذشته ۴۰۰ بسته معیشتی و اقلام غذایی بین این خانواده‌ها توزیع شده است.

مدیر مؤسسه قرآنی امام موسی بن جعفر(ع) بروجرد دیگر فعالیت این مؤسسه قرآنی را توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان  اعلام کرد و گفت: همزمان با آغاز سال‌تحصیلی جدید ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت و محروم توزیع شده است.

وی برگزاری جلسات کلاس‌های آموزشی تجوید، روخوانی، صوت و لحن را از دیگر فعالیت‌های مؤسسه قرآنی امام موسی بن جعفر(ع) بروجرد اعلام کرد و با بیان اینکه از ابتدای سال‌ جاری تاکنون ۲۰۰ کلاس آموزش قرآن در این مؤسسه برگزار شده است، اظهار کرد: برگزاری دوره آموزشی نغمات موسیقی فارسی ویژه مداحان شهرستان بروجرد با همکاری کانون مداحان لرستان دیگر فعالیت این مؤسسه قرآنی است.

انتهای پیام
captcha