اختتامیه سوگواره ملی «مهر محرم» در سمنان برگزار شد
کد خبر: 4123408
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

اختتامیه سوگواره ملی «مهر محرم» در سمنان برگزار شد

آیین اختتامیه پانزدهمین سوگواره ملی و هشتمین مسابقه بین‌المللی «مهر محرم» بخش فیلم و عکس سوگواره ملت امام حسین(ع) با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان و جمعی از مسئولان استانی برگزار و برترین‌ها معرفی و تجلیل شدند.

اختتامیه سوگواره ملی مهر محرم در سمنانبه گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، آیین اختتامیه پانزدهمین سوگواره ملی و هشتمین مسابقه بین‌المللی «مهر محرم» بخش فیلم و عکس سوگواره ملت امام حسین (ع) شب گذشته، یکم اسفند در تالار تئاتر شهر سمنان برگزار شد.

برای این سوگواره که در بخش‌های استانی، ملی و بین‌الملل برگزار شد در مجموع 303 هزار اثر در بخشهای حرفه‌ای و عمومی به دبیرخانه سوگواره مهر محرم ارسال شد که در آیین اختتامیه از 20 برگزیده بخش حرفه‌ای تجلیل به عمل آمد.

از این تعداد اثر بیش از 3000 اثر آن مربوط به بخش حرفه‌ای است که به دبیرخانه پانزدهمین سوگواره ملی و بین‌المللی مهر محرم ارسال شده که بر اساس رای هیات داوران، برگزیدگان پانزدهمین سوگواره ملی «مهر محرم» در بخش پویش تولید محتوای حرفه‌ای در بخش تک عکس استان سمنان رتبه اول، میترا ناظمی دامغان، رتبه دوم علی ابک سرخه و رتبه سوم مصطفی قاسمیان از سمنان برگزیده و محمد نجم سمنان، مریم ابوالحسنی پوراشگذر از شاهرود شایسته تقدیر شدند.

همچنین در بخش تک عکس ملی رتبه اول سامان خدایاری و سید علی رضویان از استان کردستان به ترتیب رتبه اول و رتبه دوم را کسب و محمد غمزه از استان سمنان رتبه سوم را بدست آورد. در همین بخش اصغر ازدشت، استان آذربایجان شرقی، مسعود محقق استان سمنان، و هادی دهقان‌پور از استان خراسان رضوی شایسته تقدیر شدند.

مریم آل‌مؤمن دهکردی از استان چهارمحال و بختیاری رتبه اول، هادی دهقان‌پور از استان خراسان رضوی رتبه دوم، فرج‌الله رمضانی از استان سمنان رتبه سوم در بخش مجموعه عکس ملی را کسب کرده و  علی دهقان از استان گلستان شایسته تقدیر شد.

یادآور می‌شود در بخش تک عکس بین‌المللی، رتبه اول حسین عبدالعلی صالح آل‌سلطان از قطیف عربستان سعودی، رتبه دوم حسن شاکر محمد از کشور عراق و رتبه سوم،حسین حاجیلری از ایران را بدست آورده و حسین فردان از کشور بحرین، محمد ابراهیم عبدالامیر از عراق، سیدمحمدطه جعفری از پاکستان، ایلیا یعقوبی از هندوستان شایسته تقدیر شدند.

همچنین هیئت داوران اسامی برگزیدگان بخش فیلم کوتاه پانزدهمین سوگواره ملی مهرمحرم را به شرح زیر معرفی کرد.

در بخش فیلم کوتاه داستانی رتبه اول، فاطمه‌سادات جوادی برای اثر: سر دست از استان قم، محمدهادی سرانجام برای اثر چادر از استان قم، شایسته تقدیر و بخش مستند کوتاه، رتبه اول، محمدحسین کریمی برای اثر «سیده زینب» از استان سمنان و  علی شهابی برای اثر «روشندل اربعین» از استان خوزستان ـ آبادان شایسته تقدیر شدند.

امیرعلی نورانیان برای اثر «ای نامه که می‌روی به سویش» از استان سمنان در بخش استعداد برتر در بخش انیمیشن رتبه اول، مهسا زینی برای اثر «اسلم بن عمر» از استان یزد رتبه آورده و  هادی اسپنانی برای اثر «دور افتاده» از استان چهارمحال و بختیاری روایت شهادت اولین شهید مدافع حرم جامعه پزشکی کشور در بخش موشن‌گرافیک شایسته تقدیر شدند.

در بخش نماهنگ، سیدسجاد موسوی برای اثر «نفس مادر» رتبه اول و حمید بوشهری برای اثر «وقت عزا» از استان بوشهر شایسته تقدیر شدند.

شایسته تقدیر دانش‌آموزی، زهرا عرب‌زاده با اثر دلنوشته‌های آسمانی از استان اصفهان و در بخش ویژه مدافعان حرم، وحید قاسمی برای اثر شهید ذوالفقاری، مصیب کوهی مشایخ برای اثر «دوستت دارم پدر» عباس ایمانیان برای اثر «موکب مدافعان حرم» شایسته تقدیر شدند.

اسامی 30 برگزیده بخش پویش عمومی نیز به زودی از طریق سایت مهر محرم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha