منتخبان بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشجویان دانشگاه تبریز اعلام شد
کد خبر: 4123662
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

منتخبان بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشجویان دانشگاه تبریز اعلام شد

اسامی منتخبان بخش آوایی سی‌و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشجویان دانشگاه تبریز اعلام شد.

مسابقات قرآن دانشجویان، دانشگاه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، بخش آوایی سی‌وهفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشجویان دانشگاه تبریز که روز گذشته، دوم اسفندماه، با حضور ۳۸ نفر از آقایان و ۴۶ نفر از  بانوان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، دعاخوانی و مداحی برگزار شد، منتخبان خود را شناخت.

در رشته اذان آقایان به ترتیب «علی حسین‌زاده» به‌عنوان نفر اول، «هادی یوسفی» نفر دوم و «مجید فصیحی» نفر سوم انتخاب شدند؛ همچنین در رشته مداحی نیز «امیر محمد قاسمی» عنوان نفر اول، «طاها امانی» عنوان نفر دوم و «بهنام محمودی» و «مجتبی خدایی» به‌صورت مشترک عنوان نفر سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته قرائت تحقیق آقایان نیز «حسین پینه دوز آذر» به‌عنوان نفر اول، «محمد صادق استوار» به عنوان نفر دوم و «یوسف آقایان» به عنوان نفر سوم انتخاب شده و در رشته قرائت ترتیل نیز «سعید رضائی» عنوان نفر اول، «مجتبی مالکی نژاد» عنوان نفر دوم و «علیرضا محمدی» عنوان نفر سوم را کسب کردند.

منتخبان رشته قرائت ترتیل بانوان نیز به ترتیب، «فاطمه ناموران» نفر اول، «هانیه پناه‌زاده» نفر دوم و «فاطمه فلاح مرکید» به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

در رشته قرائت تحقیق نیز «یاسمن صادقی» تنها منتخب این بخش به عنوان نفر اول انتخاب شده و در رشته دعاخوانی بانوان نیز «یاسمن صادقی» و «مریم فتاحی» به ترتیب نفرات اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام
captcha