جشن میلاد سرداران کربلا در مهرشهر برگزار شد + فیلم و عکس
کد خبر: 4124042
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

جشن میلاد سرداران کربلا در مهرشهر برگزار شد + فیلم و عکس

مراسم جشن سالروز میلاد سرداران کربلا از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) محله مهرشهر برگزار شد.

جشن شعبانیه محله مهرشهر

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مراسم جشن میلاد سرداران کربلا حضرت امام حسین(ع)، ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع)، چهارم اسفندماه، از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج و با همکاری مرکز افق امامزاده طاهر بن سجاد(ع)، هیئت مذهبی روضة‌‌الشهدا و هیئت مذهبی رزمندگان اسلام مهرشهر استان البرز با مولودی‌خوانی مهدی عبادی و علی قلندری در صحن زیارتی آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) با حضور دوستداران اهل‌ بیت(ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام فرید نجف‌نیا، کارشناس دینی مرکز افق امامزاده طاهر بن سجاد(ع) در این مراسم، با بیان اين مطلب که تفکر عترتی بهترین راه انس با قرآن کریم است، اظهار کرد: حفظ اسلام ناب محمدی(ص) و عشق به‌ الله و حقانیت انقلاب‌های توحیدی بستگی به میزان تقوای الهی و نوع ادراک مسلمانان موحد دارد.

کارشناس دینی مرکز افق امامزاده طاهر بن سجاد(ع) در ادامه به تبیین مکتب حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و ولایتمداری و بصیرت ابوالفضل العباس(ع) و دیانت امام سجاد(ع) پرداخت و گفت: ظالمان مستکبر جهان می‌خواهند ریسمان وحدت ملت اسلام را قطع کنند و ملت موحد و عاشقان به قرآن را به بند بکشند. لذا، می‌طلبد که برای تحکیم وحدت و پیروزی اسلام به دفاع از مقام آسمانی قرآن و سیره عترت پیامبر اسلام(ص) به‌ پا خیزیم و جامعه خود را با آیات قرآن و احادیث ائمه‌الهدی(ع) پاک و ایمن کنیم.

وی با اشاره به تفسیر آیه بیستم سوره مبارکه نور «وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ وَأَنَّ اللَّهَ رَءُوفٌ رَحِيمٌ»، تصریح کرد: علاقه به گناه یک‌ منکر اخلاقی و شرعی و همچنین سرچشمه‌ برخى از عذاب‌هاى دنيوی است. پس کسانی‌ که به‌دنبال ترویج فحشا و بی‌عفتی و براندازی ارزش‌های معنوی و اسلامی هستند باید نظام اسلامى آنها را تنبيه كند.

هاجر محمدی 
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha