جهادگران کرمان با خانواده جانباز شهید «ذونژند» دیدار کردند
کد خبر: 4124322
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
به‌مناسبت روز جانباز

جهادگران کرمان با خانواده جانباز شهید «ذونژند» دیدار کردند

همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان با همراهی معاونان، مدیران و جمعی از پرسنل این مجموعه با خانواده جانباز شهید «محمد ذونژند» دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار جهادگران کرمان با خانواده جانباز شهید ذونژند

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان با همراهی معاونان، مدیران و جمعی از پرسنل این مجموعه با خانواده جانباز شهید ذونژند دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهدی بازمانده، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان در این دیدار ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک روز جانباز و با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا باعث ایجاد انگیزه برای خدمت به مردم و تجدید روحیه می‌شود. آنها اسوه‌های استقامت، صبر و مقاومت هستند و دیدار با خانواده شهدا و بازخوانی زندگی‌نامه و وصیتنامه شهدا همواره چراغ راه روشنی برای ما محسوب می‌شود.

وی ادای دین، ارتباط و پیوند بیشتر با خانواده شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با حماسه و خاطرات شهدا را از جمله اهداف دیدار با خانواده برشمرد و گفت: همه ما وظیفه داریم آرمان‌های والای شهیدان را حفظ کرده با عزت و سربلندی، راه پر افتخار آنها را ادامه دهیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان، خطاب به همسر جانباز شهید ذونژند، گفت: شما کار با ارزش و بزرگی را انجام داده‌اید و این توفیقی بوده که نصیب شما شده است. همسران جانبازان، زینب‌ گونه از جانبازان پرستاری کرده و می‌کنند؛ رشادت و پرستاری همسران جانباز کمتر از رشادت و ایثارگری جانبازان نیست و امیدواریم ما بتوانیم قدردان ایثار، فداکاری و تلاش‌های شما و همسر گرامیتان باشیم و با خدمتگزاری، شرمنده شهدا و خانواده آنها نباشیم.

بازمانده همچنین ضمن برشمردن خدمات جهاددانشگاهی استان کرمان، گفت: خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران می‌توانند از این خدمات با تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند و این اندک خدمتی است که ما می‌توانیم به این عزیزان ارائه دهیم.

فاطمه ذونژند، همسر شهید ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، گفت: حضور مسئولان در منزل شهدا پشتوانه و دلگرمی خوبی برای ما محسوب می‌شود. همسرم، پسر عموی من بود زمانی که با او ازدواج کردم در جنگ تحمیلی چشمانش را از دست داده و نابینا بود. خودم به او پیشنهاد دادم و گفتم به‌عنوان یک پرستار از شما پرستاری می‌کنم. ده سال نابینا بود و بعد از آن هم به شهادت رسید.

این همسر شهید با بیان اینکه دو دختر و یک پسر از شهید ذونژند برای من به یادگار مانده است، گفت: سال ۱۳۷۵ وقتی که همسرم شهید شد ۳۵ ساله بودم و بچه‌ها سن کمی داشتند، سختی زیادی را تحمل کردم چرا که بچه‌ها خیلی بهانه پدرشان را می‌گرفتند؛ امیدوارم این زحماتی را که کشیده‌ام خداوند از من قبول کند.

 

انتهای پیام
captcha