برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک رضوی در هرمزگان
کد خبر: 4124508
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک رضوی در هرمزگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در هرمزگان به مدت سه روز در بهار برنامه‌های فرهنگی و هنری این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، اسماعیل جهانگیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شب گذشته، 6 اسفندماه، در آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، اظهار کرد: پس از 5 سال وقفه، سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی امسال به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی از سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی به‌عنوان گل سرسبد تمامی برنامه‌ها و رویدادهای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در سه ماه پرتراکم برنامه‌های اخیر یاد کرد و افزود: در حال حاضر در هرمزگان و در زمستان گرم بندرعباس و استان هرمزگان در یک فضای باز و هوای مطبوع مطلوب شاهد بهار برنامه‌های فرهنگی و هنری هستیم.

جهانگیری تصریح کرد: در این دوره از جشنواره، گروه‌های تئاتر از استان‌های خراسان رضوی، همدان، تهران و استان هرمزگان شرکت کرده‌اند. از تمامی همکارانم و کلیه نهادهای دولتی و خصوصی استان که با ما همراه و همگام تا میزبان خوبی برای هنرمندان حاضر در جشنواره باشیم، قدردانی می‌کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: هم‌زمانی این جشنواره با ایام اعیاد شعبانیه و میلاد ائمه معصومین، حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام زین‌العابدین(ع) باعث خوشنودی ما بود و این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم.

وی در پایان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری استاندار هرمزگان و سایر دستگاه‌ها، تصریح کرد: سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی با داوری «علی رضایی»، «سید حسین فدای حسین» و «مجید قناد» در بندرعباس برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود؛ سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از 7 تا 9 اسفندماه با حضور 10 گروه نمایشی در 3 سالن تماشاخانه آفتاب، فرهنگسرای طوبی و تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha