تجلیل از سینا طباخی در ایکنا
کد خبر: 4124818
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

تجلیل از سینا طباخی در ایکنا

سینا طباخی، نفر اول حفظ کل قرآن سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در ایکنای شعبه آذربایجان‌شرقی حضور پیدا کرد و از سوی سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان تجلیل شد.

سینا طباخی، نفر اول مسابقات بین المللی قرآنبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سینا طباخی، نفر اول حفظ کل قرآن سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران، امروز، هشتم اسفندماه در شعبه ایکنای استان حضور یافت و مورد تقدیر قرار گرفت.

علی‌اصغر فاتحی‌ فر، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در این نشست گفت: جهاددانشگاهی به‌عنوان یک نهاد انقلابی در خدمت قرآن کریم است.

وی خدمت به قرآن کریم را مایه عزت و آبروی جهاددانشگاهی مطرح کرد و افزود: اولویت فعالیت‌های فرهنگی در جهاددانشگاهی، به فعالیت‌های قرآنی است و به همین دلیل همکاری خوبی با مجموعه‌های قرآنی استان داریم.

در این نشست همچنین سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از سینا طباخی، حافظ کل قرآن و نفر اول سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با اهدای لوح و هدیه تجلیل کردند.

سینا طباخی که اکنون نزدیک ۱۵ سال است که در حوزه مباحث قرآنی فعالیت دارد، از ۹ سالگی شروع به حفظ قرآن کریم کرده و توانسته است طی دو سال و در ۱۱ سالگی به مقام حفظ کل قرآن کریم برسد، او آموزش قرآن را جزو وظایف خود دانسته و در این رابطه در تبریز مشغول فعالیت‌های قرآنی و آموزشی است.

گفتنی است، «سینا طباخی» که در رشته حفظ کل سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب رتبه اول شده است، پیش از این نیز در رشته حفظ کل قرآن کریم در مسابقات متعدد استانی و ملی رتبه‌های برتر را کسب کرده بود که رتبه اول رشته حفظ کل قرآن کریم در مسابقات بین المللی کرواسی از جمله آن است.

سینا طباخی متولد سال ۱۳۷۹ و تحصیل کرده رشته فقه و حقوق بوده که علاوه بر فعالیت‌های قرآنی، در خوشنویسی و زبان انگلیسی نیز فعالیت داشته است.

مشروح گفت‌وگو در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

سینا طباخی نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن تجلیل شدسینا طباخی نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن تجلیل شدسینا طباخی نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن تجلیل شد

انتهای پیام
captcha