برگزیدگان مرحله دانشگاهی جشنواره سراسری قرآن دانشگاه تبریز معرفی شدند
کد خبر: 4126912
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

برگزیدگان مرحله دانشگاهی جشنواره سراسری قرآن دانشگاه تبریز معرفی شدند

همزمان با ایام عید نیمه‌شعبان، آئین اختتامیه مرحله دانشگاهی سی‌وهفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشجویان دانشگاه تبریز شامگاه 16 اسفندماه در مسجد دانشگاه برگزار شد.

مسابقات قرآن، دانشگاه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، همزمان با ایام عید نیمه‌شعبان، آئین اختتامیه مرحله دانشگاهی سی‌وهفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشجویان دانشگاه تبریز شامگاه 16 اسفندماه در مسجد دانشگاه برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد انوری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، حجت الاسلام سعید علیزاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز، و جمعی از دانشگاهیان از نفرات برگزیده هر بخش تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، در رشته اذان آقایان به ترتیب «علی حسین زاده» به‌عنوان نفر اول، «هادی یوسفی» نفر دوم و «مجید فصیحی» نفر سوم موردتقدیر قرار گرفتند؛ همچنین در رشته مداحی نیز «امیرمحمد قاسمی» عنوان نفر اول، «طاها امانی» عنوان نفر دوم و «بهنام محمودی» و «مجتبی خدایی» که به‌صورت مشترک عنوان نفر سوم را به خود اختصاص داده بودند موردتقدیر قرار گرفتند..

همچنین در رشته قرائت تحقیق آقایان نیز «حسین پینه‌دوز آذر» به‌عنوان نفر اول، «محمدصادق استوار» به‌عنوان نفر دوم و «یوسف آقایان» به‌عنوان نفر سوم و در رشته قرائت ترتیل نیز «سعید رضائی» عنوان نفر اول، «مجتبی مالکی نژاد» عنوان نفر دوم و «علیرضا محمدی» عنوان نفر سوم را کسب کرده بودند از مسئولین لوح تقدیر دریافت نمودند.

منتخبان رشته قرائت ترتیل بانوان نیز به ترتیب، «فاطمه ناموران» نفر اول، «هانیه پناه‌زاده» نفر دوم و «فاطمه فلاح مرکید» به‌عنوان نفر سوم و در رشته قرائت تحقیق نیز «یاسمن صادقی» تنها منتخب این بخش به‌عنوان نفر اول انتخاب‌شده و در رشته دعاخوانی بانوان نیز «یاسمن صادقی» و «مریم فتاحی» به ترتیب نفرات اول و دوم موردتقدیر قرار گرفتند.

در بخش دیگری از این مراسم از اساتید، کارکنان و دانشگاهیانی که در جشنواره نور هدایت حائز مقام برتر شده بودند و همچنین عوامل اجرایی این جشنواره با اهدای لوح تقدیری تجلیل شد.

مدیحه‌سرایی، اعلام اسامی ۱۴ نفر از شرکت‌کنندگان در جشنواره برای اعزام به مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

انتهای پیام
captcha