عشق و ارادت بی‌نظیر عاشقان مهدی در ملایر + عکس
کد خبر: 4126950
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
همزمان با نیمه شعبان

عشق و ارادت بی‌نظیر عاشقان مهدی در ملایر + عکس

مردم شهر ملایر همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و نیمه شعبان عشق و ارادت خود را به منصه ظهور گذاشتند و با شرکت در جشن بزرگ تجمع منتظران ظهور سنگ تمام گذاشتند.

جشن نیمه شعبانبه گزارش ایکنا از همدان، مردم شهر ملایر همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و نیمه شعبان عشق و ارادت خود را به منصه ظهور گذاشتند و با شرکت در جشن بزرگ تجمع منتظران ظهور سنگ تمام گذاشتند.

به مناسبت ولادت باسعادت منجی عالم بشریت، جشن نیمه شعبان و تجمع منتظران ظهور عصر روز سه‌شنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولان، اقشار مختلف مردم ملایر و عاشقان امام زمان(عج) در خیابان خیام برگزار شد.

مولودی‌خوانی توسط مداحان اهل بیت(ع)، اجرای حرکت‌های نمایشی ورزشی توسط ورزشکاران، اجرای سرود سلام فرمانده ۲، اجرای سرود توسط گروه نورالهادی و نورافشانی از جمله برنامه‌های جشن بزرگ نیمه شعبان در ملایر بود و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور ملایر و عاشقان ظهور با حضور باشکوه و گسترده خود در جشن بزرگ نیمه شعبان سنگ تمام گذاشتند.

در این جشن به یاد ماندنی، به قید قرعه به پنج نفر از نام‌های مهدی سفر کربلای معلی و پنج نفر از نام‌های نرجس سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا شد.

انتهای پیام
captcha