جشنواره «ستاره‌های امید» در ملایر برگزار شد
کد خبر: 4127075
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

جشنواره «ستاره‌های امید» در ملایر برگزار شد

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری جشنواره ستاره های امید در ملایر برای اولین بار همزمان با نیمه شعبان و با حضور پر شور اقشار مختلف مردم خبر داد.

جشنواره «ستاره‌های امید» در ملایر برگزار شدحجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی و ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه همزمان با ایام میلاد فرخنده منجی عالم بشریت و نیمه شعبان جشنواره ستاره‌های امید به مدت ۵ شب در ملایر برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره به صورت فراخوان در گروه‌های مختلف به صورت مجازی و همچنین به صورت بنر در سطح شهر از سوی اداره تبلیغات اسلامی ملایر اعلام شده بود.

وی افزود: در این جشنواره 30 گروه سرود از نقاط مختلف شهری و روستایی ملایر، کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد، خانه‌های قرآن، مدارس و .... با هم رقابت کردند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه این جشنواره با حضور و استقبال بی نظیر مردم در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از ساعت ۱۹ تا ۲۲ سیزدهم تا هیجدهم اسفندماه برگزار شد، گفت: گروه های سرود دختر و پسر در سنین مختلف با سرودها مضامین مختلف مذهبی و انقلابی با هم رقابت کردند که پس از داوری گروه‌های داوران و با رای مردم منتخبین به زودی اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره که در روز های آینده برگزار می‌شود گفت: منتخبین جشنواره انتخاب و از این گروه های سرود در مناسبت‌های مختلف دینی و مذهبی شهرستان استفاده خواهد شد.

نجفی ضمن تقدیر از همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و شهرداری ملایر در برگزاری اولین جشنواره ستاره های امید در ملایر گفت: این برنامه با استقبال بی نظیر و به صورت خانوادگی همراه بود و امسال نیمه شعبان با برکتی را در سطح شهرستان ملایر شاهد بودیم.

وی ابراز کرد: علاوه بر اجرای گروه‌های سرود این برنامه همراه با مولودی خوانی، دعوت از پدران و مادران شهدا و تجلیل از آنها، برگزاری کارگاه‌های نقاشی برای کودکان غرفه پاسخ به سوالات دینی و شرعی، مسابقات فرهنگی بین شرکت کنندگان، حضور زوج‌های مسلمان از کشورهای اندونزی و هندوستان و همچنین حضور مسئولان و... همراه بود.

انتهای پیام
captcha