انتقاد استاندار لرستان از بی‌توجهی شهرداری خرم‌آباد به برگزاری اعیاد مذهبی
کد خبر: 4127148
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

انتقاد استاندار لرستان از بی‌توجهی شهرداری خرم‌آباد به برگزاری اعیاد مذهبی

استاندار لرستان با انتقاد از عملکرد برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداری خرم‌آباد در برگزاری مناسبت‌های دینی و اعتقادی به ویژه در سالروز ولادت امام زمان(عج) گفت: در آستانه ماه رمضان زمینه برگزاری هرچه‌بهتر ویژه‌برنامه‌ها فراهم شود.

فرهاد زیویار استانداری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، پنج‌شنبه، ۱۸ اسفند در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان با انتقاد شدید از عملکرد برخی از مدیران و شهرداران بر ضرورت توجه بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری به مناسبت‌ها، شعائر مذهبی و مباحث فرهنگی به‌ویژه در مرکز استان تأکید کرد.

وی ادامه داد: لازم است همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران شهری و شهرداران علاوه بر انجام وظایف شغلی، مسئولیت‌ها و کارهای عمرانی و سرمایه‌گذاری نسبت به گرامی‌داشت شعائر اسلامی، اعیاد، مناسبت‌های دینی و اعتقادی اهتمام بیشتری داشته باشند.

زیویار با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های مذهبی ما نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از مدیران به صورت پر رنگ پا به میدان نگذاشتند و این گلایه‌ای است که وارد است و انتظار می‌رود در اعیاد پیش رو به‌ویژه ماه مبارک رمضان این موضوع جبران و به توقع بجا و دغدغه مردم ولایت‌مدار استان پاسخ مناسب داده شود.

گفتنی است که عدم فضاسازی محیطی در خیابان‌های شهری در سالروز ولادت امام زمان(عج) در خرم‌آباد باعث گلایه و انتقاد بسیاری از رسانه‌ها و مردم از عملکرد دیدگاه‌های متولی به ویژه شهرداری که متولی اصلی این کار است، شده است.

انتهای پیام
captcha