خاطرات مربوط به سبک زندگی شهدا ثبت شود
کد خبر: 4127150
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

خاطرات مربوط به سبک زندگی شهدا ثبت شود

رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: خانواده‌های شهدا خاطرات مربوط به سبک زندگی شهدا، چگونگی اعزام به جبهه‌ را به‌صورت مکتوب ثبت کنند تا به‌عنوان آثار ارزشمند به نسل‌های بعدی منتقل شود.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی نظری، رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان در دیدار با خانواده شهدای دانشجوی دانشگاه لرستان که شامگاه پنج‌شنبه، ۱۸ اسفند در راستای تداوم برنامه‌های تکریم خانواده‌های معظم شهدا غلام‌حسین زمانی‌چگنی و سعید جمشیدی انجام گرفت، در سخنانی، تداوم راه شهیدان سرافراز ایران اسلامی و تقویت فرهنگ ایثار، جهاد، مقاومت و شهادت را یک فریضه مهم همگانی دانست.

وی از خانواده‌های معظم شهدا خواست خاطرات مربوط به سبک زندگی شهید، چگونگی اعزام به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و خاطرات مشابه را به‌صورت مکتوب ثبت کنند تا به‌عنوان آثار ارزشمند به نسل‌های بعدی منتقل شود.

حجت‌الاسلام عبدالله فاضلی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حسین سهرابی، مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور ایثارگران و دکتر محمدی‌ضرون، مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه لرستان نیز در سخنانی، بر اهمیت تکریم خانواده‌های معظم شهدا تأکید کردند.

در این دیدار گزارشی از مهم‌ترین فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده در حوزه کاری امور شاهد و ایثارگران دانشگاه لرستان ارائه شد.

خانواده‌های معظم شهیدان سرافراز، زمانی‌چگنی و جمشیدی نیز در این دیدار، دیدگاه‌های خود را در رابطه با راهکارهای تقویت فرهنگ ایثار، جهاد، مقاومت و شهادت و برخی خاطرات مربوط به سبک زندگی دو شهید والامقام را بیان کردند.

همچنین لوح تقدیر و هدیه از سوی رئیس دانشگاه لرستان و مدیریت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه لرستان به غلام‌حسین زمانی‌چگنی و سعید جمشیدی، اهدا شد.

انتهای پیام
captcha