تقدیر مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام از برگزارکنندگان جشن نیمه شعبان
کد خبر: 4127155
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

تقدیر مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام از برگزارکنندگان جشن نیمه شعبان

مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در بیانیه‌ای از مردم و مسئولان، مدیرکل تبلیغات اسلامی و برگزار کنندگان جشن نیمه شعبان تقدیر و تشکر کرد.

یا مهدی (عج)به گزارش ایکنا از ایلام، مریم بیگ‌محمدی، مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در بیانیه‌ای از مردم و مسئولان استان و مدیرکل تبلیغات اسلامی  برگزار کننده جشن نیمه شعبان در ایلام تقدیر و تشکر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ولادت با سعادت، منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود(عج) به تمامی شیفتگان و دوستداران آن حضرت، به ویژه مردم دیندار ایلام مبارک باد.

شعبان‌المعظم، ماه درخشش اعیاد بزرگ اسلامی است و جان و دل مسلمانان در این ماه به موالید خجسته آن منور می‌شود و همه این اعیاد به نیمه شعبان منتهی می‌شود که روز میلاد ابر مردی از سلاله پیامبر(ص) است که با حضورش خوبی‌ها را معنا می‌بخشد و طعم شیرین عدالت را به جهانیان خواهد چشانید.

در این جا بر خود لازم می‌دانیم از همه کسانی که در جشن 10 ساعته نیمه شعبان به هر شکل به حضرت ولی‌عصر(عج) ادای احترام کرده و در مجلس جشن حضور یافتند، اعم از براداران و خواهران، تشکر و قدردانی نمائیم.

بر حسب حدیث مشهور و مسلم بین الفریقین (من مات ولم یعرف امام زمانه مات میتة جاهلیه) معرفت نسبت به امام، از اعتبار و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که اگر کسی بمیرد (در هر عصر و زمانی) و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلیت مرده است؛ لذا از همه برگزارکنندگان غرفه‌های فرهنگی در جشن مراسم باشکوه نیمه شعبان که به اصل محتوا و تأثیرگذاری برنامه‌ها به خصوص برای کسب معرفت و شناخت هر چه بیشتر به انجام وظایف منتظران آن حضرت دقت لازم را بعمل آورند، سپاسگزاریم.

از آن جایی که مراسم و محافل جشن و سرور باید همگان را به سوی عوالم قرب و کمال معنوی سوق دهد و با توجه به اینکه بخش مهمی از تعالیم اسلام عزیز و هدایت اولیاء الهی توصیه به دعا و نیایش و مناجات با خداست، و دعا برای آن حضرت، دعا برای همه‌بشریت است و بدون شک ظهور آن حضرت و تعجیل در امر فرج آن یگانه خلیفه الهی و خلف یکتای همه‌ی انبیاء مرسلین و ائمه طاهرین، نجات همگان را از جهالت و ضلالت و گمراهی بدنبال خواهد داشت، لذا از برگزار کنندگان مراسم جشن ده ساعته نیمه شعبان در میدان ۲۲ بهمن تا چهار راه سیدالشهداء اهتمام لازم را داشتند، تقدیر و تشکر می‌گردد.

بدون شک بهره‌برداری مناسب از مراسم و محافل جشن و سرور در سایه انضباط و امنیت امکان پذیر می‌باشد لذا از همکاری همه مسئولان امنیتی و انتظامی به خصوص عزیزان نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی کمال تشکر را داریم.

از تمامی برگزارکنندگان جشن که با رعایت شعائر و آداب اسلامی در جشن نسبت به پاکیزگی و آراستگی و آذین‌بندی غرفه‌ها تمهیدات لازم را بعمل آورند سپاسگزاریم.

در پایان از جوانان، مردم عزیز و کسبه و بازاریان مناطق مختلف شهر ایلام، به خصوص کسبه و جوانان دیندار خیابان سید الشهدا، میدان ۲۲ بهمن و برگزارکنندگان و دست اندرکاران جشن، از مسئولین و اعضای ستاد برگزاری جشن نیمه شعبان، از امام جمعه فاضل حاج آقا کریمی تبار، از حضور استاندار محترم استان، فرمانده سپاه استان سردار شاه کرمی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مسئول بسیج جامعه زنان استان ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا محمدعلی نجفی، شورای اسلامی شهر و شهردار محترم ایلام، ریاست محترم اتاق اصناف، نیرو‌های محترم انتظامی و سایر مسئولان، عرض خداقوت و تشکر را داریم.

توفیق عزت و سربلندی همه دلباختگان حضرت مهدی موعود(عج) را از خداوند متعال خواستاریم».

انتهای پیام
captcha