توطئه‌های اخیر دشمن نشان از اسلام‌هراسی دارد
کد خبر: 4127194
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

توطئه‌های اخیر دشمن نشان از اسلام‌هراسی دارد

امام جمعه موقت بیرجند گفت: توطئه‌های اخیر دشمن مانند شروع پدیده مسمومیت دانش‌آموزان از قم نشان داد که آن‌ها به دنبال اسلام‌هراسی و روحانیت‌هراسی در جهان هستند.

حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند، امروز ۱۹ اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند که در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) اقامه شد، اظهار کرد: امروز در جبهه مقاومت وظیفه داریم ضمن گرامیداشت شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده ایثارگران و شهدا حرکت کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه حفظ سرمایه معنوی برای انسان اهمیت دارد و از لحاظ عقلی و دینی مورد تاکید است، افزود: مسلمانان دارای تمدن اصیل هستند که پیشینه آن در دعای ندبه به زیبایی بیان شده و ریشه در تاریخ بشریت از حضرت آدم تا پیامبر خاتم(ص) دارد.

نوفرستی با بیان اینکه انسان برای سرمایه‌های مادی این تلاش را دارد و مراقبت به افزودن مال مورد توجه است اما بالاترین سرمایه برای هر شخص ایمان و عمل صالح بوده که باید از آن مراقبت کرد، ادامه داد: دشمنانی که در مقابل دین اسلام جسارت می‌کنند می‌دانند مقابله با یک تمدن ریشه‌دار راحت نیست.

وی افزود: این تمدن اسلامی با ظهور حضرت مهدی(عج) آینده‌ای درخشان را به جامعه نوید می‌دهد و زمینه‌ساز تحول در انسان است، وعده ظهور امام زمان در همه کتب آسمانی آمده و حتی خداوند در قرآن با آن عصر قسم یاد می‌کند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان لازم است مساجد هم غبارروبی شود تا با جلای روح و جسم آماده مهمانی خدا شویم، گفت: توطئه‌های اخیر دشمن همچون شروع پدیده مسمومیت دانش‌آموزان از قم نشان داد که آن‌ها به دنبال اسلام‌هراسی و روحانیت‌هراسی در جهان هستند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر کشور شکست خوردند و اکنون به دنبال توطئه جدیدی هستند که معروف به پدیده مسمومیت دانش‌آموزان شده اما عجیب است که از قم شروع کردند.

نوفرستی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان، تصریح کرد: در این خصوص مسئولان نظام وظایف مشخصی دارند و تلاش می‌کنند اما این مساله بسیار مهم باید از سوی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با جدیت دنبال شود.

وی بیان کرد: دستگاه‌های امنیتی و قضایی باید با مسببان این اقدام برخورد قاطع داشته باشند تا کسی جرأت چنین کارهای شومی را نکند و دشمنان از هیبت و برخوردهای به جای نظام بترسند.

نوفرستی بیان کرد: انقلاب اسلامی به برکت آگاهی مردم و رهبری پبامبرگونه امام خمینی(ره) به ثمر رسید؛ لذا دشمنان از همان ابتدا اصل انقلاب و اسلام را هدف قرار داده و از هیچ توطئه و هجمه‌ای فروگذار نکردند.

وی گفت: امام راحل از همان ابتدا نظام طاغوت و مستکبران عالم را هدف قرار داد و انقلاب را زمینه‌ساز حکومت جهانی امام عصر(عج) اعلام کرد لذا به استکبار و صیونیست‌ها هشدار داد که باید بساط خود را جمع کنند؛ از همین رو دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کرده لذا شاهد جنگ تحمیلی هشت ساله بودیم و جریان تکفیری و داعش نیز مساله کوچکی نبود که علیه اسلام راه‌اندازی شد.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: تحریم‌ها دسیسه دیگر دشمنان بود، اما مقام معظم رهبری در سال ۲۰۱۵ اعلام کردند که ۲۵ سال دیگر چیزی به نام اسرائیل وجود ندارد و باید منتظر بمانیم لذا آنها هم در مقابل تلاش دارند که نظام جمهوری اسلامی نباشد.

نوفرستی با اشاره به شکست دشمنان در عرصه‌های مختلف و پیروزی‌های بسیار ایران در صحنه‌های بین‌المللی، یادآور شد: اقتدار دریایی ایران نیز این روزها در سطح منطقه و جهان مطرح است.

انتهای پیام
captcha