استقبال یزدی‌ها از برنامه‌های پیاده‌راه حضرت ولی‌عصر(عج)
کد خبر: 4127375
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

استقبال یزدی‌ها از برنامه‌های پیاده‌راه حضرت ولی‌عصر(عج)

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برگزاری جشن انتظار در پیاده‌راه حضرت ولیعصر (عج) منطقه امامشهر، از استقبال شهروندان یزدی از این برنامه‌ها خبر داد.

پیاده‌راه حضرت ولی‌عصر(عج)به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، حجت‌الاسلام مجتبی صداقت، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در حاشیه این جشن ضمن تبریک میلاد باسعادت امام زمان(عج) گفت: هدف از برگزاری جشن بزرگ انتظار در این پیاده‌راه که در 52 متری امامشهر واقع شده، احیای نام اصلی این معبر به‌نام حضرت ولیعصر (عج) است.

صداقت افزود: در جریان برگزاری این مراسم علاوه بر برپایی مراسم جشن محله‌ای، شاهد برنامه‌های مفرح و جذاب اعم از اجرای سرود، نمایش، بازی و سرگرمی، نقاشی، مسابقه و...بودیم. همچنین غرفه‌های فرهنگی همچون مهدویت و مرام مهدوی، مشاوره‌های حقوقی، چهارشنبه‌های طلایی، امر به معروف، غرفه خادم‌یاران رضوی، گروه دختران رستا و غرفه جهاد تبیین از دیگر برنامه‌های این پیاده‌راه بود.

استقبال یزدی‌ها از برنامه‌های پیاده‌راه حضرت ولی‌عصر(عج)

معاون شهردار یزد با اشاره به بازارچه مشاغل خانگی نیز گفت: این بازارچه به همت زنان سرپرست خانوار که  عمدتاً از مردم منطقه امامشهر بودند، در این پیاده‌راه برپا و غرفه‌داران به ارائه دستاوردهای خود در حوزه مشاغل خانگی و صنایع دستی پرداختند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد هدف از برگزاری این برنامه فرهنگی را، ایجاد فضایی شاد و متنوع برای شهروندان دانست و افزود: این جشن با مشارکت بخش‌های مختلفی اعم از مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، شورای محلی منطقه امامشهر، حوزه مقاومت بسیج فجر امامشهر، قرارگاه شهیدان رجایی و باهنر برگزار شد.

یادآور می‌شود جشن انتظار در پیاده‌راه حضرت ولی‌عصر(عج) منطقه امامشهر یزد از 17 اسفندماه به مناسبت نیمه شعبان آغاز و تا روز جمعه، 19 اسفندماه میزبان شهروندان یزدی بود.

انتهای پیام
captcha