مدیری که پاسخگوی مردم نباشد باید بازخواست شود
کد خبر: 4127930
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

مدیری که پاسخگوی مردم نباشد باید بازخواست شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تقویت روستاها در عرصه‌های مختلف و همچنین بهره‌مندی از امکانات باید صورت بگیرد، اگر مدیری پاسخگوی مردم نباشد، باید بازخواست شود.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، امروز، 22 اسفندماه در جلسه شورای اسلامی استان، گفت: نظام ما نظام مردم‌سالاری دینی است، که مردم با رأی خود افراد نخبه و متخصص را برای انجام امور و اجرای تصمیمات انتخاب می‌کنند، لازم است شورای عالی استان کمیته‌های تخصصی را برای بررسی مسائل و رفع موانع با دستگاه‌های اجرایی مربوطه تشکیل دهند.
 
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به شعارهای انتخاباتی شوراها، افزود: یکی از عوامل انتخاب این افراد برای ایجاد تغییرات بهتر در سطح شهر و روستاهاست که با دوری از اختلاف می‌توانیم به آن دست یابیم، شورای عالی استان اختلافات و مشکلات را در شوراهای شهرستان بررسی و برطرف کند.
 
محمد کرمی گفت: باید هم‌افزایی بین مراکز علمی، تحقیقاتی و آموزشی با کشاورزان و تولید کنندگان عرصه‌های مختلف در راستای بهره‌وری بیشتر صورت بگیرد، اعضای شورای اسلامی برخی از روستاها با مشارکت مردم اقدامات مناسبی در پیشرفت و توسعه روستاها انجام دادند.
 
وی گفت: تقویت روستاها در عرصه‌های مختلف و همچنین بهره‌مندی از امکانات باید صورت بگیرد، اگر مدیری پاسخگوی مردم نباشد، باید مورد بازخواست قرار بگیرد، استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی است که استفاده از ظرفیت‌های موجود به سرعت مسیر پیشرفت را طی کنیم.
انتهای پیام
captcha