تجلیل از اساتید ممتاز قرآنی دانشگاه آزاد در جلسه شورای فرهنگ عمومی بوشهر + عکس
کد خبر: 4128208
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

تجلیل از اساتید ممتاز قرآنی دانشگاه آزاد در جلسه شورای فرهنگ عمومی بوشهر + عکس

از ۴ نفر از اساتید ممتاز قرآنی دانشگاه آزاداسلامی در دوازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بوشهر با حضور مسئولان استانی تجلیل شد.

اساتید ممتاز قرآنی دانشگاه آزاداسلامی

به گزارش ایکنا از بوشهر، دوازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی، ۲۳ اسفندماه، به ریاست آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، امام جمعه بوشهر و با تلاوت سیدمهدی رضوانی، استاد ممتاز قرآنی مسابقات سراسری دانشگاه آزاداسلامی در محل سالن کنفرانس کوثر استانداری بوشهر برگزار شد.

امام جمعه بوشهر، در ابتدای این جلسه، یاد شهدا و خدمات جانبازان را گرامی داشت و گفت: گزارش نموداری از شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر مربوط به سال ۱۴۰۱ توسط دبیر استانی این شورا برای ارائه در اولین جلسه سال آینده، تدوین و تهیه شود.

وی مسئله رفاهی، اجتماعی و فرهنگی و سایر زیرساخت‌های عمومی ایام نوروز را بسیار مهم برشمرد و افزود: باید تمامی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق شهری و روستایی استان بوشهر با تمام ظرفیت به مدد ستاد مسافران نوروزی و مدیریت فرهنگی و کارآمد ساماندهی سواحل و دیگر سامانه‌های این ایام بیایند. زیرا پیش‌بینی مسئولان متولی برای امسال، ورودی نزدیک به ۸ میلیون نفر مسافر نوروزی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تأکید بر اینکه هر کار فرهنگی و اجتماعی و برنامه‌های بنیادین باید یک پیوست رسانه‌ای و به‌همراه تولیدات فاخر و اثرگذار داشته باشد، تصریح کرد: بوشهر گنج تولید فکر و ایده و ساخت واژگان حماسی و مقاومتی در جهان اسلام و موجب پیدایش بیداری اسلامی است.

همچنین احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر نیز در این نشست، با بیان اینکه خانواده‌های ایرانی و همچنین مسافران نوروزی از انقلابی‌ترین مردم کشور و قابل احترام هستند، گفت: تأمین امنیت برای جمعیت مهمانان نوروزی یک کار بزرگ است که در این رابطه ۶ کارگروه تشکیل شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه باید در حوزه حجاب و عفاف و قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت بسیار کارهای ماندگار و وحدت‌آفرین انجام شود، عنوان کرد: سپاه و بسیج نواحی در سطح استان بوشهر عهده‌دار مدیریت سواحل در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و نظارت بر کنترل حفظ عفت عمومی است.

تجلیل از اساتید ممتاز قرآنی 

در این آیین از سیدمهدی رضوانی، محمد شبانی، حسن جوی، مجید دریایی، سیدعلی‌اکبر خارگی‌زاده به‌عنوان اساتید ممتاز قرآنی دانشگاه آزاداسلامی و از مصطفی فیروزی، کارشناس دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی با حضور مسئولان استانی تجلیل و از کتاب نغمه‌های عاشورایی به قلم سیدابراهیم حسینی رونمایی شد.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی، سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی، فرمانده سپاه مالک‌ اشتر، زهرا کشاورزنیا، نماینده جمعیت بانوان فرهیخته انقلابی و مدیرعامل مؤسسه قرآنی طاها، ابراهیم عرب‌زاده، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری بوشهر، حجت‌الاسلام میثم دهقان، مدیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، سمیه رسولی، مدیر کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حسین اسدی‌راد، مدیرکل بهزیستی، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اوقاف و امورخیریه، اکبر پورات، معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر، رقیه زنگنه‌نژاد، مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری بوشهر، امیرحسین احمدزاده، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری بندر بوشهر، سرهنگ سهام صالحی، جانشین فراجا بوشهر به ارائه گزارشی از رویدادها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خانواده‌محور در حوزه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی پرداختند.

حامد فکوری 
انتهای پیام
captcha