حضور جوانان در راهیان نور امیدبخش است
کد خبر: 4128383
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
سردار سلامی:

حضور جوانان در راهیان نور امیدبخش است

فرمانده کل سپاه پاسداران فرهنگ جهاد و شهادت را سرمایه بزرگی برای حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، اقتدار، استقلال و پیشرفت کشور دانست و گفت: حضور جوانان در این عرصه‌ها بسیار امیدبخش است.

سردار حسین سلامیبه گزارش ایکنا از خوزستان، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، 24 اسفند در حاشیه بازدید از یادمان شهدای عملیات والفجر هشت اروندکنار در جمع خبرنگاران گفت: دفاع مقدس یکی از مقاطع پرافتخار و سرافراز تاریخ کشور ما است که فرهنگ جهاد و شهادت را ر جامعه ما ریشه دار کرد.

وی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره آن حماسه‌های پرافتخاری که شهدا و جانبازان و رزمندگان و فرماند‌ه‌ها ما آفریدند، پاسداشت آن حماسه‌ها و انتقال آن به نسل‌های جدید یک ضرورت است.

سردار سلامی، فرهنگ جهاد و شهادت را سرمایه بزرگی برای حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، اقتدار، استقلال و پیشرفت کشور دانست و افزود: حضور جوانان ما در این عرصه‌ها بسیار امیدبخش است و ما را به آینده این کشور امیدوار می‌کند و نشان می‌دهد پرچمی که در دست شهیدان ما بود هرگز بر زمین نمی‌افتد و نسل‌های جوان ما این پرچم را بر دوش می‌گیرند و آن را استوار نگه می‌دارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: ملت عزیز ما به برکت این جوانان مؤمن و پرافتخار خود خواهد درخشید و تاریخ پرافتخار و نورانی گذشته را در آینده تکرار خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha