دستگاه‌های اجرایی پذیرای نیروهای جوان باشند
کد خبر: 4128943
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶
نماینده ولی‌ فقیه در لرستان:

دستگاه‌های اجرایی پذیرای نیروهای جوان باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید پذیرای نیروهای جوان و حزب‌اللهی باشند، گفت: کانون‌های فرهنگی، هنری و انقلابی آمادگی دارند با دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد ارتقای فرهنگی و دینی همکاری و همراهی کنند.

شورای فرهنگ عمومیبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در یکصد و هفدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان شنبه، ۲۷ اسفندماه در خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی در طی یک سال گذشته با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی برگزار شد، گفت: امیدوارم در سال آینده با برنامه‌ها و شیوه‌های نو استفاده از برش فرهنگی که در استان مصوب شده بتوانیم گام‌هایی با کمیت و کیفیت بیشتری برداریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان لرستان اضافه کرد: برای رسیدن به قله‌ها نیازمند فعالیت‌های بیشتری هستیم و در این راه با وحدت، همدلی و خرد جمعی در سال آینده می‌توان گام‌های بلندتری برای ارتقای فرهنگی، دینی و پیشرفت در همه عرصه‌ها برداریم.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی باید پذیرای نیروهای جوان و حزب‌اللهی باشند، افزود: آنها می‌توانند همکاران و همدلان خوبی باشند، کانون‌های فرهنگی هنری انقلابی آمادگی دارند با دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد ارتقای فرهنگی و دینی همکاری و همراهی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری نسبت به بهره‌گیری از ظرفیت جوانان گفت: باید در سال آینده تدابیری اتخاذ شود که بتوانیم پیوند شورای فرهنگ عمومی به‌عنوان سیاست‌گذار و دستگاه‌های فرهنگی مانند آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها را میان جوانانی که ظرفیت‌های خوبی دارند، برقرار کنیم.

شاهرخی با بیان اینکه گاهی کشوری با جنگ نظامی روبرو است و نیروهای نظامی باید از اقتدار نظام دفاع کنند و گاهی نیز هویت، فرهنگ، اعتقادات، باورها و ارزش‌های مردم مورد تهاجم واقع شده است و گاهی ترکیبی از این‌ موارد مورد تهاجم قرار می‌گیرد، اضافه کرد: اگر بتوانیم باورها و ارزش‌های مردم را با برنامه‌های باکیفیت ارتقا ببخشیم در بخش جنگ ترکیبی و جنگ نظامی موفق خواهیم بود؛ همان‌گونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز این را تجربه کردیم، چراکه باورها و ارزش‌های رزمندگان مستحکم بودند.

وی با بیان اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی و مصوباتی که تصویب می‌شود باید باعث استحکام باورها و ارزش‌های اسلامی ایرانی ما شوند و آنها را تقویت کنند، گفت: در شورای فرهنگ عمومی باید در این جهت تلاش شود که سیاست‌گذاری‌ها منجر شود مردم احساس کنند عدالت اجتماعی در جامعه امروز از دیروز بهتر است.

انتهای پیام
captcha