عرضه هزاران وعده غذایی در طول ماه رمضان از سوی بانک غذای فیلادلفیا
کد خبر: 4129286
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

عرضه هزاران وعده غذایی در طول ماه رمضان از سوی بانک غذای فیلادلفیا

بانک غذایی فیلادلفیا قصد دارد در ماه رمضان امسال، هزاران بسته غذایی رایگان را در اختیار مسلمانان و غیرمسلمانان قرار دهد.

به گزارش ایکنا به نقل از ابوت اسلام، بانک غذای فیلادلفیا با عنوان فیلاباندنس «Philabundance قصد دارد به صدها نفر در ماه رمضان غذای رایگان بدهد.

میلیون‌ها مسلمان در انتظار ماه مبارک رمضان هستند تا برای کمک به افراد کم بضاعت، کمک بیشتری به خیریه‌ها بپردازند. چند روز مانده به فرا رسیدن ماه روزه‌داری، فیلاباندنس در ابتکاری جدید قصد دارد روزانه به بیش از 200 نفر در طول 30 روز روزه‌داری غذای رایگان هدیه کند.

این ابتکار  با عنوان «Driving Hunger Away» در طول ماه رمضان اجرا می‌شود و شامل وعده‌های غذایی مختلفی برای کمک به افراد کم بضاعت بدون توجه به اعتقاداتشان است.

لوری جونز، مدیر عامل فیلاباندنس، توضیح داد: در ماه رمضان، مسلمانان از ساعت 6 صبح تا 6 بعد از ظهر روزه می‌گیرند، اما پس از آن در پایان روز با صرف غذا افطار می‌کنند. وی افزود: این وعده‌های غذایی فقط برای افراد مسلمان نیست. واقعیت این است که در جوامع ما ناامنی غذایی وجود دارد و افرادی از انواع مذاهب در معرض این ناامنی هستند.

ابتکار جدید مورد حمایت شریف استریت، سناتور ایالت پنسیلوانیا قرار گرفته است که مقابله با ناامنی غذایی را امر مهمی می‌داند.

جونز افزود: موضوع دومی که امسال می‌خواهیم برجسته کنیم، موضوع غذا به منزله دارو است. تغذیه سالم می‌تواند مشکلات مزمن مانند دیابت، فشار خون بالا و موارد دیگر را برطرف کند و ما درصدد ترویج تغذیه سالم هستیم.

انتهای پیام
captcha